hallo dames, hoe is het allemaal al reageer ik niet zoveel lees toch met jullie mee Vien en Poppel zal vor jullie duimen meiden. En de rest natuurlijk ook. zal in kort vertellen waar wij mee bezig zijn. We zijn naar academische ziekenhuis tilburg geweest waar ze onze dossier zijn kwijtgeraakt. En gaven aan dat ik 4 kilo te zwaar was en niet wilde behandelen. Ik was helemaal op was er klaar mee. Ben nu met cambrige dieet begonnen sinds vorige week en al 4 kilo kwijt. Via internet kwamen we human first terecht een organisatie die in Turkije ivf doet en alles voor je regeld zoals vervoer vliegtuig hotel nederlands talige gastvrouw en je hoef niet allemaal protocollen te volgen . Vgz vergped 3 pogingen maar helaas moet je eerst alles voorschieten dus we zijn aan het sparen en hopen in juni al te kunnen gaan.
Hey meid, wat leuk om wat van je te horen! 4 kilo wat goeddd!!! Dan zou je toch nu in nederland geholpen kunnen worden? of willen jullie toch nog even wachten? Blijf volhouden en misschien gebeurt het wel natuurlijk
Hoi Poppel, Klinkt erg spannend! Dan moet je een langere tijd in Turkije blijven? Hier nog steeds afwachten. Vandaag op CD 18 een ei van 23 mm gezien, kan elk moment springen...
Hallo dames, 1e ronde clomid 50mg en inmiddels zit ik op dag 31. Eisprong ergens gehad tussen vorige week dinsdag en donderdag. Vanmorgen toch weer niet kunnen weerstaan om te testen, omdat ik constant duizelig ben en extreem moe ben. Nu heb ik 2 testen gedaan, maar beide geven een hele lichte positieve streep. Nu weer een paar dagen wachten, maar het zou toch wel heel toevallig zijn als het de eerste ronde lukt of niet?
Het zou wel kunnen hoor! Zou echt super zijn! Hier een positieve ovulatietest op dag 18 (gisteren) en dag 19 (vandaag). Ik moet dus nu 14 dagen wachten wachten wachten...
Ladies, net mijn FM gehad, dag 16, BMV 9.2 en rechts een groot eitje van 21mm!! wooohoo...net bloed geprikt zodat de gyn een idee heeft wanneer het ongeveer springt dus aan de klussen geslagen. Ik had de hoop echt opgegeven deze ronde maar zo zie je maar..alles is nog mogelijk. Het betekent dus dat mijn eitje gemiddeld 3mm per dag groeide...bizaarr.. Maar begon dus woensdag met koolhydraatarm te eten, en regelmatiger mijn metformine..misschien dat het daaraan gelegen heeft..dus ik ga weer een tijd door. De dokter belt mij straks op met de resultaten en met een indicatie wanneer wij het beste kunnen klussen. Fingers crossed..
Hallo Ik heb vanmorgen 3 verschillende tests gedaan en allen zijn positief. Ik ben super gelukkig, maar ook ontzettend bang voor een miskraam. Heb je door Clomid meer kans op een miskraam?
Haiko, wat fijn! Gefeliciteerd!!!!!! Dat geeft voor mij ook hele goede hoop bij mijn eerste ronde clomid Vien, voor jou ook super nieuws! Dan kunnen we nu samen de komende weken op het wachtbankje gaan duimen. Gezellig
Haiko, nog even over jouw vraag. Ik heb wel een keer gehoord dat je met PCOS meer kans zou hebben op een miskraam, maar geen idee van percentages enzo. Van Clomid heb ik het nog nooit gehoord... Laten we hopen van niet
Ohh ik ben er zo bang voor. Dat is nog niet echt durf te genieten. Vien heb jij het vaker gehoord? En doet een miskraam lichamelijk pijn'?
He meiden, nou de 1ste poging met clomid is mislukt, ik moch maandag na ziekenhuis en schrok me rot. toen me gyne vertelde dat ik in 1 eileider 8 blaasjes had zitten van allemaal tussen de 13 en 14mm maar aan de andere kant zat al hele grote van 20mm en was pas op dag 11. heb bloed mogen prikken en ja hoor hij kwam er aan.. sjonge wat een gedoe.. ik snap soms helemaal niks meer van me lichaam. we wachten weer gewoon af denk dat ik over ong 12 dagen ongi moet worden.. lukt bij de andere wel met de clomid?
Hoi Sammii, Bij mij is de clomid wel aangeslagen. Er groeide 1 eitje, wel iets langzamer, dus uiteindelijk heb ik waarschijnlijk op dag 21 een eisprong gehad. Maandag (een week na de eisprong) moet ik bloed prikken om te kijken hoe het progesteron is. Als dat goed is, krijg ik clomid 50 mg voor het komende half jaar en mogen we zelf aan de slag. Maar ik hoop natuurlijk dat het nu al raak is, eind volgende week kan ik testen
@haiko wow gefeliciteerd meid...superblij voor je. De artsen zieden dat miskramen & clomid niets met ellaar te maken hebben. Een miskraam lichamelijk niet al te pijnlijk..emotioneel is het heel erg. Maar niet teveel over nadenken hoor!!! Nou dames gister toch nog een fm gehad omdat ik zo een geboel had dat het nog niet gesprongen is en jaa hoor..eitje was 25mm en nog nie gesprongen pffffff..ik heb dus om pregnyl gevraag maar in de middag belde mijn gyn met bloedresultaten en zei dat ik echt op het nippertje staat om te ivuleren dus niks doen behalve klussen.... Jeetje ik begin het nu wel vervelend te worden dat mijn lichaam zo onvoorspelbaar is!!!! Oja en al 3 dagen een positief ovulatietest..
Niero nou mooi, bij mij springen ze ook alleen nadeel is elke keer op andere dag bij eerste keer toen aan clomid ging sprong die op dag 16 en nu al dag 13.. groot verschil. Vien wat vervelend meid, ik duim voor je dat die gewoon springt want 25mm is wel groot dan staat die wel op springen ja.. veel klus plezier..
Wat stil hier, iedereen in de wachtstand? Ik heb vandaag de uitslag gekregen van mijn progesteron waarde een week na de eisprong. Deze was 50, wat goed blijkt te zijn (normaal is kennelijk tussen 10-60). Nu afwachten, vrijdag ga ik testen...
niero dat is fijn hopelijk een mooie positieve test. ik zit net als jij op het wachtbankje moet nog weekje wachten