he meid, je mag pas testen tussen dag 14 a 16 met clomid hoorde ik elke keer. dus miss gewoon nog even wachten..
Hoi hoi, ik heb getest 8 en 10 dagen na de eisprong dit leverde weinig op. Op dag 14 na de eisprong weer getest en toen pas positief. Ik raad dus ook aan te wachten tot 14 dagen na de eisprong.
Klinkt hoopvol Heeft dat dan specifiek met clomid te maken? Toen ik in november zwanger was, zag ik nl al een streepje op 10 dpo, maar dat was een spontane zwangerschap.
Hoi Dames,, Ik heb net progesteron geprikt..maandag pas de uitslag.. Niero Spannend hoor ik zou toch even wachten en dan weer testen..je weet het maar nooit!!
he meiden, me gyne belde me op, over de waarde van progesteron. vorige week 18-02 ben ik na de gyne geweest, toen was me eitje 20mm en me progesteron 21. ik heb afgelopen maandag weer moeten bloed prikken want ze dacht dat ik woensdag dan me eisprong zou hebben.. maar me waardes waren niet veel hoger.. maar 28. Volgens me gyne is die wel gesprongen omdat eitje op 22mm zowieso springt. sjonge ik snap er niks meer van dacht dat de progesteron waarde hoger was als je eisprong zou hebben.. weet iemand hier wat over?
Sammii, ik weet alleen hoe het bij mij ging: pas 1 week na de eisprong prikten ze progesteron. Bij mij was het 50 en dat was goed, ik heb ergens gelezen dat tussen 10-60 goed is. Bij mij zeiden ze trouwens dat met clomid een eitje langer kan doorgroeien, bij mij was deze met 23 mm nog niet gesprongen. Dus misschien duurt het gewoon iets langer? Vien, spannend, nu afwachten dus
ja maar rare is hij groeit ong 0.2 mm per dag. dus als die op 20mm was op dag 11.. zou die 24mm zijn op dag 13 en volgens gyne springt een eitje tussen de 18 en 22 mm.. dus ja we wachten tot ong 7 maart
Dag dames, ik ben maandag en donderdag naar gyn geweest. Donderdag was een eitje 1. Dus moet maandag terug komen. Ik heb gister exstreem last van opvliegers gehad dus denk wel dat hij groeid. AT Samie, bij mij springen ze niet vanzelf daarom krijg ik altijd een extra prik. Niero spannend!! Gewoon na 14 dagen na eisprong nog een keer testen.
Omdat ik voor controle moest en hij al 2,4 mm was. En alleen maar groter werd? Moet nu morgen weer dus denk dat ik dan weer een spuit krijg. Ga wel vragen als het deze ronde weer niet lukt of we een stap verder kunnen. Ben dr nu wel klaar mee.
Hoi, Ik ben helaas ongesteld geworden, dus op naar de volgende ronde Poppel, hoe is dat bij jou eigenlijk gegaan als je over moest naar een volgende hogere dosis? Werd je cyclus dan elke keer gevolgd met echo's? Volgens mij is het bij mij nu zo dat deze cyclus goed is gelukt (behalve dat ik niet zwanger ben geworden), dat ik deze dosis clomid nu gewoon voorgeschreven krijg en ik zelf 6 mnd mag gaan proberen. Ik heb daar zelf niet echt een goed gevoel bij, want kom ik er dan snel genoeg achter als de dosis niet meer volstaat? En wat zou jij zelf voor volgende stap willen? Zou dat dan IVF worden?
Jammer niero.. Op naar de volgende ronde. Bij mij was het ook zo dat ik een aantal keer zonder controles ed moest proberen. Maar heb aangegeven dat ik graag onder contole wou blijven. Dan weet ik teminste zeker dat ik eisprong heb. Omdat mijn cyclus zo verschillend is weet ik nooit precies wanneer ik mijn eisprong heb. Nu is hij ook al veel later dan de vorige keer. De volgende stap zou iui zijn. Mijn zus heeft er 6 jaar over gedaan en dat wil ik liever niet.
he meiden, niero alleen doen? denk dat je dan gewoon moet vragen of je niet gewoon onder controle mag blijven. ik blijf onder controle omdat mijn lichaam zo vreemd doet.. ene moment heb ik op dag 11 een eitje van 16mm en dan maand later eitje van 20mm en springt die op dag 12! poppel nee snap ik dat je er geen 6 jaar over wilt doen hoop voor je dat je eerder zw bent.. hier zitten we nog op wachtbankje, ik kan niet op me buik slapen(nadeel) me borsten als ik er op lig of aan de kant druk doet beetje pijn is niet fijn gevoel. had gisteren zulke erge krampen dacht het is over en uit word ongi en bleef weg:S en vanmorgen stond ik met een apart gevoel op in me buik nouuu denk dat me lichaam weer lekker aan klote is
Nou, vandaag contact gehad met de poli en ze vinden toch dat ik niet gecontroleerd hoef te worden. Evt kan ik ovulatietests gebruiken. Morgen start ik dus weer met clomid 50 mg. Ik ben benieuwd... Poppel, ik ben benieuwd, hoop voor je dat er dan snel vervolgstappen worden gezet. En Sammii, vervelend dat je zo slecht slaapt. En spannend dus! Op hoeveel dagen zit je nu na je eisprong? Wanneer kun je testen?
Dag dames ik ben vanmorgen weer bij gyn geweest. Helaas werkt 150 mg clomid niet meer er waren geen grote eitjes. Dus ga vandaag weer met provera beginnen. En dan ga ik over op spuiten. Dus zal me hier minder gaan melden ben ik bang.. Niero je moet vragen of je van het zh ovulatietesten krijgt dat is een stuk goedkoper dan als je ze zelf moet kopen. Sammii spannend is wel goed teken dat je rare dingen voelt. Ik duim voor je meid!!!
meen je nie poppel wat jammer.. ik hoop het, me borsten zijn wat gevoeliger.. maar ach ja kan ook omdat ik het hoop. voel me soms wel ff nie lekker worden dus we wachten tot zaterdag af
Dag dames!! Gister van de arts gehoord een eisrong gehad. 70.5 was mijn progesteronwaarde!Dus wij zijn blij. Ik heb nu geen zere borsten echt helemaal niets!! Ik mag zaterdag testen spannend.
He Vien, wat een hoge waarde! hopelijk is het raak! ik zelf had op dag 18 5 dagen na eisprong maar een waarde van 28. ik moet overmorgen ongi worden. ik vraag me elke keer af of 28 wel goed is. volgens me gyn heb wel eisprong gehad.