Ervaringen met PCO en clomid gebruik ????

Discussion in 'MMM clubs' started by licht, Jun 22, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Vien

Vien Actief lid

Jun 27, 2012
    261
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sammii, tussen de 10-60 is een goede eisprong hoor..maak je daar geen zorgen over. ik had 7 dagen na eisprong bloedgeprikt dus misschien kan het ook daar aan liggen?

2. sammii

sammii Bekend lid

Dec 15, 2012
    659
    0
    0
    NULL
    NULL
    ok naja zullen we dat maar hopen, hoeveel dagen na eisprong moet je ongi worden? ik zit vandaag op 13/14 dagen na eisprong.
    en teste vandaag negatief miss nog te vroeg..

3. NieRo

NieRo Actief lid

Oct 22, 2012
    149
    4
    18
    NULL
    NULL
    Oeh spannend Vien en Sammii, allebei dus zaterdag testen. Ik duim voor jullie!

Poppel, jammer dat het nu niet meer werkt, fijn dat je dan wel meteen door mag met een volgende stap. Succes!

4. sammii

sammii Bekend lid

Dec 15, 2012
    659
    0
    0
    NULL
    NULL
    weet iemand hoeveel dagen na ei je ong ongi moet worden met clomid of kan testen vaak pas na 16 dagen toch?

5. NieRo

NieRo Actief lid

Oct 22, 2012
    149
    4
    18
    NULL
    NULL
    Ik heb altijd gedacht dat dit 14 dagen na de ovulatie is. Bij mij klopt dit in ieder geval. Bij mijn vorige zwangerschap had ik al na 10 dagen een licht streepje op de test.

6. sammii

sammii Bekend lid

Dec 15, 2012
    659
    0
    0
    NULL
    NULL
    ok niero, want ik teste op dag 13 negatief.. dus ja verlies nog steeds slijm en me temp is nog steeds tegen de 37.2
    en denk dat ik pas vrijdag ongi moet worden..dat is 16 dagen na eisprong dan zou ik cyclus van 28 hebben.
    vorige maand had ik eisprong op dag 16 en werd ik ook op de 16e dag na eisprong ongi.
    alleen toen verloor ik al beetje bloed druppels al vanaf 14e dag en kwam de 16e door zetten en nu niks:S

7. NieRo

NieRo Actief lid

Oct 22, 2012
    149
    4
    18
    NULL
    NULL
    Tja, ik weet het niet... Ik heb zelf niet echt veel ervaring met cyclussen, ik werd zelf nooit ongesteld... :)
    Maar wat ik ervan heb gelezen verschillende de meeste (onregelmatige) cyclussen vooral in de periode voor de eisprong en is de tijd van eisprong tot menstruatie (of overtijd) bijna altijd 14 dagen. Dit klopte bij mij deze cyclus wel.
    Bij mij zag ik dus vorige keer al bij 10 DPO een streepje, maar je hoort ook vaker van vrouwen die pas later positief getest hebben.
    Ik denk: zo lang je niet ongesteld wordt, is er nog hoop :)

8. sammii

sammii Bekend lid

Dec 15, 2012
    659
    0
    0
    NULL
    NULL
    dat is waar niero, want ik zit vandaag 14 dagen na eisprong. Ben nog niet ongi dus ja.. dacht miss kan 16 dagen ook nog wel na eisprong..:p ik weet ook nit heb geen verstand met clomid dit is pas me 2e ronde..

9. Vien

Vien Actief lid

Jun 27, 2012
    261
    0
    0
    NULL
    NULL
    Damess k werd vannacht rond 1 uur zo misselijk dat ik heb overgegegeven. Iets wat ik jaren niet gedaan heb. Vanochtend had ik ook diarree..(sorry) ik denk dat ik buikgriep heb....pfffff:(

10. NieRo

NieRo Actief lid

Oct 22, 2012
    149
    4
    18
    NULL
    NULL
    Ah shit, beterschap!

11. Vien

Vien Actief lid

Jun 27, 2012
    261
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thnx niero ... We gaan zaterdag of zondag pas testen...spannend!

Sammii en al op nieuw getest of wacht je tot morgen?

Ik heb nog geen testen gehaald !

12. sammii

sammii Bekend lid

Dec 15, 2012
    659
    0
    0
    NULL
    NULL
    he Vien nee ik heb nog niet getest ik twijfel zo hard..
    straks is negatief ik ben da zo bang voor terwijl ik nu niet na de wc kan ja wel voor te plassen:p soms apart gevoel in me buik misselijk gevoel.. ben zo huilerig kan zo 3 keer per dag huilen:S

bleeehhh

13. Vien

Vien Actief lid

Jun 27, 2012
    261
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga nu juist wel vaker naar de wc..maar dat kan komen omdat ik buikgriep heb!!! Ahhhh ik ga dood van d spanning maar manlief wilt niet testen hij zegt dat zijn hart he nie aankan hehehe we hebben dit zovaak meegemaakt!!! Hij wilt 2 weken wachten en dan pas testen...nou ik weet niet of ik dat volhou Zeg

14. sammii

sammii Bekend lid

Dec 15, 2012
    659
    0
    0
    NULL
    NULL
    He vien ik heb getest negatief:(
    nou ik kan al 2 dagen nie na de wc echt zo vervelend ik ben sinds gisteren super misselijk en overgeven duizelig en na overgeven lig op de bank water te drinken krijg ik door een boer gal in me mond met water. voel me beroerd.. zo in 1 keer:S

15. Vien

Vien Actief lid

Jun 27, 2012
    261
    0
    0
    NULL
    NULL

Owjee wat zou het zijn he? Als je nog niet ongesteld bent over een paar dagen dan ng een x testen zou ik zeggen..mijn borsten beginnen nu wel iets pijnlijker te worden maar dat komt omdat ik morgen mijn NOD heb!! Spannenddd...beterscha sammii

16. Vien

Vien Actief lid

Jun 27, 2012
    261
    0
    0
    NULL
    NULL
    K heb net gtest en het is negatief :(:( dus wachten op ongi en opnieuw beginnen!! Ik baaaaaal want alles leek zo "perfect" in theorie..pfff

17. NieRo

NieRo Actief lid

Oct 22, 2012
    149
    4
    18
    NULL
    NULL
    Ah nee!
    Dan kunnen we allemaal weer opnieuw beginnen... :(
    Of misschien is er voor jou nog een klein beetje hoop Sammii?

Ik hoop op snel beter nieuws voor ons allemaal :)

18. Vien

Vien Actief lid

Jun 27, 2012
    261
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow ik heb mijn eerste tekenen van bloed al! Dus ben wel op tijd ongesteld!

19. sammii

sammii Bekend lid

Dec 15, 2012
    659
    0
    0
    NULL
    NULL
    He meiden,

ik ben gisteren ongi geworden..:(
    dus ik ga voor 3e ronde met clomid aan de gang ik had wel een super mooie cyclus.. 28 dagen! dus daar ben ik wel blij om!

20. NieRo

NieRo Actief lid

Oct 22, 2012
    149
    4
    18
    NULL
    NULL
    Mooi Sammii (ondanks de teleurstelling natuurlijk). Jullie lopen wel echt helemaal gelijk! En met een cyclys van 28 dagen, komen we ongeveer gelijk uit... Ik zit nu op dag 7 en verwacht rond de 21e dag mijn eisprong als het bij mij net zo gaat als de afgelopen cyclus.

Spannend!

Share This Page