Ervaringen met PCO en clomid gebruik ????

Discussion in 'MMM clubs' started by licht, Jun 22, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Vien

Vien Actief lid

Jun 27, 2012
    261
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij is het vandaag in alle hevigheid. Heb vandaag weer mijn dosis clomid gehaald..dit keer ga ik wel pregnyl erbij gebruiken want dat wachten en raden en ovuteten vind ik helemaal niks meer. Ik heb nu zooo een krampen niet normaal meer. Heb vandaag ook paar paracetamolletjes op omdat ik het echt zo hevig is. Dinsdag neem ik weer 100mg

2. ahanna

ahanna Lid

Jul 1, 2007
    41
    0
    0
    Hallo,

Is het goed als ik hier mee kom kletsen? Ik ben 33 jaar en ga mijn volgende cyclus ook met clomid starten. Ik heb eerdere clomid behandelingen gehad. Een keer is dat aangeslagen, maar dat werd helaas een miskraam met 7 weken. Nu zijn we meer dan een jaar verder en gaan we het opnieuw proberen.

3. NieRo

NieRo Actief lid

Oct 22, 2012
    149
    4
    18
    NULL
    NULL
    Hoi Ahanna,

Tuurlijk, welkom! Wanneer ga je starten?

4. ahanna

ahanna Lid

Jul 1, 2007
    41
    0
    0
    Ik heb gisteren de clomid meegekregen. Wanneer mijn cyclus weer start dan ga ik dus beginnen. Ik heb geen idee hoe lang dat duurt. Heb een nogal wisselende cyclus. Ik verwacht met een week of twee te kunnen starten met 150 mg. Ik ben zo blij dat ik eindelijk verder kan.

5. sammii

sammii Bekend lid

Dec 15, 2012
    659
    0
    0
    NULL
    NULL
    haaai ahanna,

spannend zeg!succesmeid!

@ hier, ik ben vandaag weer begonnen met me 3e ronde clomid.
    heb gelukkig geen last van de clomid.:) en mag de 18e alweer een echo maken het gaat zo snel mensen niet normaal:)
    ben ook al niet meer echt ongi.
    dus ben maar 2 volle dagen ongi en 3e dag mini beetje..
    dus dat is wel lekker:D

6. Poppel

Poppel Actief lid

Jul 19, 2012
    159
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dag dames, jammer dat er geen positieve testen zijn, allemaal op naar de volgende ronde!!

Ik ben nog met de provera bezig en dan vanaf dag drie elke dag spuiten :) ben benieuwd. Wij zijn nu lekker weekje op wintersport misschien doet dat goed :) ik hoop het! Heb nog wel extreem last van opvliegers. :(

7. ahanna

ahanna Lid

Jul 1, 2007
    41
    0
    0
  8. sammii

sammii Bekend lid

Dec 15, 2012
    659
    0
    0
    NULL
    NULL
    ahanna test?

9. Vien

Vien Actief lid

Jun 27, 2012
    261
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Dames,

Alles goed met iedereen? Ik zit nu op dag 6 alweer...morgen laatste dag clomid!

Ik heb nu al last van mijn eierstokken..Jullie?

10. Haiko7

Haiko7 Bekend lid

Apr 13, 2011
    830
    0
    0
    NULL
    Tilburg
    Hoi hoi,
    Ik dacht zal maar even melden, dat mij 1e zwangerschap door clomid 50 ook niet goed verloopt.
    Vorige week echo gehad, ze zeiden dat het een miskraam ging worden. Morgen nog echo.
    Dus Vien, hier ook helaas pech :( voel me zwaar klote nu.
    voel me op en top zwanger.

zou ik dan meer clomid gaan krijgen of dezelfde dosering?

11. Vien

Vien Actief lid

Jun 27, 2012
    261
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohhh wat erg Haiko7! Maar zeiden ze dat er nog een kans was dat het goed ging komen? Meid een hele dikke knuffel van mij.

Ik durf het niet te zeggen of je een hoger dosis moet nemen of niet. Ik heb 50mg nog 2x geprobeerd, elke keer een ei maar werd steeds later dus nu al 2e ronde 100mg..

Sterkte meid...en je kan zwanger worden, dat is dus al bewezen.

12. sammii

sammii Bekend lid

Dec 15, 2012
    659
    0
    0
    NULL
    NULL
    He haiko he wat vervelend dikke knuffel!!
    naja miss hoeven ze de dosis niet te verhogen wat je bent zwanger geworden dus blijkbaar werd die dosis wel;)

ik heb vandaag me laaste tablet in genomen:)
    gisteren had ik last in me liezen echt vervelend!
    maandag lekker na de gyne heb er weer zin in:D

13. Vien

Vien Actief lid

Jun 27, 2012
    261
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sammii, op welke dag zit je dan als je naar de gyn moet? Ik heb mijn afspraak op cyclusdag 14 gezet omdat ik toch niet zo snel ovuleer denk ik. bespaart me ook reisjes naar het ziekenhuis :)

14. sammii

sammii Bekend lid

Dec 15, 2012
    659
    0
    0
    NULL
    NULL
    he Vien,

ik zit nu op dag 7 van cyclus en op dag 11 krijg ik me eerste echo..
    een meestal krijg ik op dag 13 een eisprong.
    Dus ja ik wacht netjes:D

15. NieRo

NieRo Actief lid

Oct 22, 2012
    149
    4
    18
    NULL
    NULL
    Hey Haiko,
    Wat shit! Jij had me laatst juist goede hoop gegeven en nu is het toch mis. Wat klote voor je! Helaas weet ik hoe rot het is. Zeker nu de onzekerheid en het wachten, hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt, en het liefst natuurlijk dat het toch goed komt! Ik heb geen idee of je nu een hogere dosis krijgt. Lijkt me niet eigenlijk, aangezien het vorige keer goed gewerkt heeft. Of de zwangerschap daarna goed verloopt staat daar volgens mij los van. Sterkte in ieder geval en houd ons op de hoogte!

Ik ben in afwachting. Cyclusdag 12 en nog even geduld hebben, vorige cyclus een eisprong op dag 21 dus dat duurt nog even. Als het u tenminste vergelijkbaar verloopt. Ik word niet gevolgd met echo's dus het blijft nog even spannend.

16. Vien

Vien Actief lid

Jun 27, 2012
    261
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend Niero, veel succes!!!

17. Haiko7

Haiko7 Bekend lid

Apr 13, 2011
    830
    0
    0
    NULL
    Tilburg
    Nou ik ben weer terug bij af.

De echo was nog slechter dan de vorige. Moet nu beslissen of ik gecurreteerd wil worden :(.
    En dan weer opnieuw 50mg Clomid.

18. Vien

Vien Actief lid

Jun 27, 2012
    261
    0
    0
    NULL
    NULL

Ooh meid ik vind het zo erg voor je. :( sterkte.

19. NieRo

NieRo Actief lid

Oct 22, 2012
    149
    4
    18
    NULL
    NULL
    Ah Haiko, wat balen! Lijkt me een lastige keuze over curettage. Ik heb het niet gedaan, maar heb wel heel lang gedoe gehad omdat er nog iets was achtergebleven na het opwekken met pillen. Pfff ik zou niet weten wat ik nu zou kiezen. Sterkte!

Ik ben bezig met ovulatietests die ik niet goed ken, maar het lijkt er toch op dat mijn eisprong er dit keer al sneller aankomt. Zou fijn zijn, ik ben benieuwd....

20. sammii

sammii Bekend lid

Dec 15, 2012
    659
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik koos voor curretage, 1 je bent er sneller vanaf.
    2 word allemaal in 1 keer goed weg gehaald.

hier zit ik rustig te wachten:) tot maandag en denk dat ik de 20e ong me eisprong heb:)

Share This Page