Ervaringen met PCO en clomid gebruik ????

Discussie in 'MMM clubs' gestart door licht, 22 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vien

Vien Actief lid

27 jun 2012
    261
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag Dames,

Gister dag 18 weer een fm gehad, geen eitjes gegroeid. :( dus nu heb ik provera gekregen en dan 150mg clomid gebruiken en dat is echt het laatste voordat we ook gaan spuiten. De gyn had het ook over LEO behandeling maar ik durf dat niet denk ik..dan ga ik liever voor spuiten...Manlief moet 2 april zijn zaad opnieuw inleveren en dan gaan ze het opwerken om te kijken hoe de kwaliteit is. Hij had de vorige keer 80 miljoen!! maar alleen 5% daarvan was goed...

2. sammii

sammii Bekend lid

15 dec 2012
    659
    0
    0
    NULL
    NULL
    he vien bah zeg! wilt bij jou ook al niet:(

hopelijk slaat 150mg wel aan meid!
    dat spuiten bespaard word!

3. Vien

Vien Actief lid

27 jun 2012
    261
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks, het maakt me nu niet meer zoveel uit..zolang ik maar ZWANGER wordt!!!!!!!! en GAUW...hehehe..maar was wel even balen, ik had het al wel verwacht. Ik zit erover na te denken om die LEO behandeling toch te doen...wat denken jullie?

4. NieRo

NieRo Actief lid

22 okt 2012
    149
    4
    18
    NULL
    NULL
    Ha Vien,
    Balen zeg!
    Ik heb eerlijk gezegd geen idee wat LEO is, dus kan je niet adviseren.
    Sterkte!

5. Poppel

Poppel Actief lid

19 jul 2012
    159
    0
    16
    NULL
    NULL
    Sammie, ik vond het spuiten in het begin ook eng. De eerste keer is ff doorzetten maar daarna, denk je is dit alles.. Viel echt ruze mee! Succes! Hopelik heb je ook zo snel effect als mij.

Een nadeel ik ben eergister nacht goed ziek geweest hield niets binnen. En dat precies als ik mn eispong heb :( we hebben wel geklust nu maar hopen dat het raak is.

Niero leuk samen op het wachtbankje wanneer mag jij testen?

Vien hopelijk werkt 150mg, anders idd spuiten.

6. NieRo

NieRo Actief lid

22 okt 2012
    149
    4
    18
    NULL
    NULL
    Ik zit vlg week vrijdag 5 april op 10 dpo en denk dat ik dan al ga testen...
    En wanneer jij? Heb je vandaag je eisprong? Ik gisteren

7. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster op een kinderdagverblijf!
    Zuid Limburg
    Ik was eens even bij jullie aan het neuzen.. En toen las ik je vraag. Op dit moment ben ik ook bezig met spuiten. (Ofja, wachten op een menstruatie zodat ik KAN beginnen..)
    Mijn gyn stelde ook een LEO voor ( kijkoperatie waarin ze gaatjes in je eierstokken branden) Mijn eerste reactie was ook meteen nee. Eerst spuiten proberen. Nu ik weer op mijn menstruatie aan het wachten ben denk ik toch meer over een LEO na. Volgens mijn gyn zijn de kansen op een zwangerschap ook goed na een LEO. Nadeel is alleen dat die gaatjes na ongeveer 6 maanden weer dicht groeien. Dus erna zou het evt opnieuw moeten als je nog niet zwanger bent..
    Ik merk dat ik er op dit moment heel veel mee bezig ben. En dat ik gewoon denk, maakt me niet meer uit hoe, ALS ik maar SNEL zwanger wordt..
    Dus Vien, ik denk er ook hard over na :-D

8. Poppel

Poppel Actief lid

19 jul 2012
    159
    0
    16
    NULL
    NULL
    Niero, ik heb gister ook mijn eisprong gehad op dag 10 en jij?

Vien, aveda, ik heb er ook over nagedacht maar je bent dan min 2 weken uit de running. Dat kan ivm mijn werk echt niet dus de keuze was snel gemaakt.

9. NieRo

NieRo Actief lid

22 okt 2012
    149
    4
    18
    NULL
    NULL
    Poppel, ik heb dinsdag mijn eisprong gehad op dag 24.

10. Vien

Vien Actief lid

27 jun 2012
    261
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja gister met mijn man gesproken en hij wilt liever niet dat ik de operatie doe... hij zegt wat je ook gaat doen ik steun je, maar hij zei er ook bij dat een operatie echt ingrijpend is, je gaat vol onder narcose en een evrkeerde stap en je eierstokken zijn beschadigd. Hij adviseerde om eerst alle medische stappen te ondernemen, indien het nog geen effect heeft dan pas een LEO.

11. sammii

sammii Bekend lid

15 dec 2012
    659
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ok dankje poppel,

ik mag tegen april beginne met spuiten heb ene kant super zin in..
    poppel spannend dus..

Vien dus als je geen operatie doet dan ga je spuiten?

sjonge allemaal aan de spuit,
    Wie spuit er gonal f? iemand ervaring mee? vraag me af hoe je slijm was toen je spoot met gonal f. werkt het een beetje..?

12. Poppel

Poppel Actief lid

19 jul 2012
    159
    0
    16
    NULL
    NULL
    Niero ik had ook zo laat mn eisprong met de medicijnen. Spuiten is echt een aanrader hoe eerder hoe beter!

Sammie, idd spannend gewoon afwachten. Ik spuit ook gonal f mijn gyn zij dat dit een beter merk was voor mij.

13. sammii

sammii Bekend lid

15 dec 2012
    659
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja zegt mijn gyne ook,
    de clomid maakte me baarmoederslijm dunner en ze zegt dat gonal f dan goed is.. dus we wachten af:)

14. Vien

Vien Actief lid

27 jun 2012
    261
    0
    0
    NULL
    NULL
    Yup...maar eerst nu 150mg. Ik neem nu al 7 dagen Provera in maar nog geen ongie te zien?? Wanneer krijg ik mijn ongie met provera?

15. sammii

sammii Bekend lid

15 dec 2012
    659
    0
    0
    NULL
    NULL
    naja ik kreeg pas me ongi na de pillen slikken..
    Dus hoop voor je snel:D

nou ik moet nog 3 dagen wachten dan moet ik ongi zijn en kan ik de gyne bellen:)

16. Vien

Vien Actief lid

27 jun 2012
    261
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik moet er nog 2 nemen,, heb er al 8 op..dus we zien het wel! Hopelijk gauw ongie zodat ik met 150 kan beginnen..heb er weer zin in!

17. NieRo

NieRo Actief lid

22 okt 2012
    149
    4
    18
    NULL
    NULL
    Hai Vien,
    Ik werd na Provera meestal ongesteld vijf dagen na de laatste tablet. Nog even geduld dus! Maar volgens mij kan het ook korter zijn...
    En dan op naar Clomid die wel aanslaat!
    Hier is het wachten tot ik mag testen, zo spannend, de tijd kruipt...
    Vrijdag ga ik testen (10 dpo).

18. sammii

sammii Bekend lid

15 dec 2012
    659
    0
    0
    NULL
    NULL
    Niero spannend zeg hopelijk is het raak!

en Vien het komt er aan;) nog even en dan mag je weer en hopelijk is het dan raak.
    ik denk dat wij tegelijk beginnen alleen ik met spuiten en jij aan de clomid:D Dus hopelijk hebben we allebij raak:D Duim Duim Duim

19. NieRo

NieRo Actief lid

22 okt 2012
    149
    4
    18
    NULL
    NULL
    Hey Sammii,
    Wat ik me nog afvroeg: word je wel ongesteld dan als je slijmvlies te dun blijft? Anders kun je eeuwig wachten voordat je mag beginnen met spuiten?

20. sammii

sammii Bekend lid

15 dec 2012
    659
    0
    0
    NULL
    NULL
    Niero ja hoor je word gewoon ongi, heb ook een eisprong gewoon gehad alleen innesteling zou of heeel moeilijk worden of gewoon niet gaan.. Maar ongi worden lukt wel moet de 5e worden:)

nog 2 dagen wachten bleh en wil niet meer wachten

Deel Deze Pagina