ja meiden we zijn hier ongi we mogen maandag gelijk komen en mag ik gelijk me eerste spuit zetten we gaan er weer voor deze maand
Ohhhh niero wat goed ben echt blij voor je gefeliciteertt!!!! nou bij mij vals alarm, ik dacht ongi te worden maar was ma drupje en vandaag had ik slijm met drupje bruin rood achtig bloed drupje en na de seks had ik bruin achtig.. zucht dus mag maandag niet beginnen met spuiten
Kan je zien dat het toch snel kan gaan Weet iemand dit als je maar door clomid bruin bloed 3 druppels verliest over 2 dagen is toch geen ongi?
Geen idee Vien ik denk niet komt miss omdat ik niet wil geloven,, omdat zo bezig ben om ongi te worden en wil spuiten rare vond wel, meestal als ik ongi word in middag daalt ook me temp in de middag na 36.6 a 36.9 en die was nu ook gewoon nog 37.2 daarna heb ik geknuffelt met me vriend en toen kwam er met slijm bruin bloed mee en vanochtend slijm met beetje bruin achtig:S nog nooit gehad:S zo vreemd.. als reken vorige maand had cyclus van 28, als nu van uit ga had ik nu al ongi moeten worden.. vandaag! :S maar door clomid kan je telkens andere cyclus krijgen of is dat niet zo?
Bedankt voor de felicitaties! Ik durf het maar een beetje te geloven, maar ben ook voorzichtig heel blij Sammii, wat irittant voor je. Ik heb geen idee, ik heb er geen ervaring mee. Misschien maandag even overleggen in het ziekenhuis? Vien, hoe is het met jou?
Niero ga ik ook even doen heb ong de 20 a 21 eisprong gehad.. dan zou ik vandaag of morgen ongi kunnen worden dus wacht tot morgen, komt n helemaal geen bloed of bruinbloed mee.. Heb ik weer Niero lekker genieten meid je heb het verdient!!
@niero, Gefeliciteerd meid. Super nieuws! Uiteindelijk komen we er allemaal Probeer er voorzichtig van te genieten! @Sammii, dat is vervelend ik zou even overleggen met het ZH. Als het innesteling bloed is dat wel extreem laat. Ik werk altijd heel moeilijk ongi. Soms helemaal niet en dan moest ik gewoon beginnen. Hier gaat de 2de ronde spuiten beginnen ik ben nu al op dag 20 weer ongi geworden. De bloed waarde was niet goed dus misschien heb ik niet eens een eisprong gehad.
Poppel meen je niet, had je wel een pregnyl spuit gehad? daar word je toch zowieso ongi van? nou hopelijk heb je meer geluk deze maand.. hier toch gisteren ongi geworden, Savond kreeg me pijn kon wel kruipen, en ging na wc en kwam er zo uit! Dus maandag toch me eerste spuit zetten..
Gelukkig sammie nu kun je toch spuiten. Ben benieuwd wat je er van vind. Ik heel makkelijk hoor. Ja ik heb pregnyl gehad dus snap er helemaal niets van. Maar vorige keer moest ik beginnen met spuiten ook al had ik na provera geen menstruatie. Misschien dat het daar mee te maken heeft.
Poppel als je daar aan vast houd miss gewoon een foutje ja ben ook heel benieuwd wat ik er van ga vinden.. hopelijk doet geen pijn en overleef ik het me vriend gaat d eerste keer me spuiten omdat ik wil wennen aan het idee.. maandag mogen we beginnen er mee volgens me gyne groeien me eitjes snel, dus hopelijk hoef ik niet veel te spuiten en groeien ze snel dat niet veel dagen hoef te prikken poppel wanneer mag jij weer beginnen mer spuiten of alweer begonnen? Nou hopelijk is dit keer gelijk raak
Sammie, ik moet vandaag weer beginnen. Doe dit standaard om 21:00 uur want moet elke dag rond de zelfde tijd zijn. Succes morgen meid!!
Nou beter Vien, goed nieuws hopelijk is het gelijk raak!! ik ben vandaag na ziekenhuis geweest en kwam er uit dat ik vanavond me eerste spuit kan zetten
Sammii, wat spannend!! Succes meiss..ik hoop dat je deze ronde zwanger wordt...fingers crossed. Ik gun het iedereen zo erg.