@Sammie, het maakt niet uit als er iets verschil in de tijd zit maar bij mij gaven ze aan dat het niet langer dan een half uur mocht zijn. En hoe is gister de eerste spuit gegaan en vandaag de tweede? Hoeveel moet je spuiten? en wanneer heb je de eerste FM? @Vien dat is snel al op dag 3. Hopelijk heeft clomid 150 succes!! Ik ben super blij dat ik mag spuiten ik had echt veel bijwerkingen bij clomid en nu gelukkig niet meer.
he poppel, ja bij mij zeiden ze ook mag hoog uit ma 30 min tussen zitten.. spuiten gaat goed geen last van had gisteren me 2e al.. ik krijg aankomende maandag me eerste echo kijken of ik genoeg krijg.. mag 50 spuiten jij ook zie ik?
Hallo dames Ik had wat van jullie berichtjes gelezen en veel positieve verhalen, dat geeft wel wat hoop, ik ben net klaar met mijn 1e ronde clomid 50mg 1x daags en ik heb morgen een inwendige echo bij de gyn, ik weet niet precies wat er gaat gebeuren maar ik geloof dat hij kijkt of de clomid aan slaat, het isbij mij ook moelijk te bepalen met hoe of wat, want ik heb pcos, , ik ben ook al 5dagen aan die (mama vitamine) heten ze compleet met alle vitamine en mineralen speciaal voor vrouwen met kinder wens, ik hoop dat ik wat vaker met jullie kan kletsen, dan kan ik mijn verhaal kwijt aan dames die in het zelfde schuitje zitten, Iedereen veel succes! Xxxx
Haaai Dame welkom, gezellig iedereen mag mee kletsen iedereen is welkom spannend dus je eerste ronde, ja ze gaan kijken of je eitjes groeien en dan gaan ze kijken wanneer ong je eisprong is.. spannend ik duim voor je! Ik zelf heb ook pcos, ik zelf doe nu aan hormonen spuiten maar ja maakt me niet uit we hopen allemaal op een wondertje
Hoe bedoel je wat je kan verwachten meid ze doe niet veel, zodra jij begint aan de clomid kom je op dag 10 a dag 11 op controle maken ze inwendige echo om te kijken of je eitjes groeien.. daarna gaan ze ong kijken wnnr je eigesprong heb en week na je eisprong moet je bloed prikken of de clomid gewerkt heeft en je een eisprong heb gehad dat gebeurt beetje ong elke maand.. gewoon over je heen laten komen meid SUCCES!!!
Ja dat is wat ik bedoelde haha,bedankt voor de uitleg, Ik ben dus vandaag geweest, en helaas de gyn heeft niks kunnen zien, jaa er zijn wel eitjes aan wezig, maar die hebbe nog niet het idee dat er een eisprong moet komen, dus maandag moet ik terug komen cd 14, nou hoop dat hij dan iets kan zien, en anders weeraan provera enweer aan clomid, dan gaan we 50mg hoger dan de 1ste x, dus dan word het 100mg per dag, Succes iedereen!
Aaahh ok Dame, nou hopelijk slaat gewoon aan.. maar je kan ook eisprong op dag 21 hebben he.. nou hopelijk werkt het gewoon en dat je niet zelfde op en duur als mij hoef te doen!
Hoi dame, Ik had bij de eerste keer dat ik clomid gebruikte op dag 10 twee kleine eitjes. Op dag 12 was er ng maar een, die niet was gegroeid en dachten ze dat het niet voldoende aansloeg, maar toen op dag 15 was het toch 15 mm en is uiteindelijk gesprongen op dag 21. Maar volgens mij kan het bij iedereen heel verschillend uitpakken. Succes!
Niero dat klopt, de ene lichaam is snel andere lichaam sloom.. ik had op dag 11 soms als 2 eitjes zitten van 18mm of 20mm.. maar houd niet in dat iedereen dat heeft Niero wanneer krijg je je eerste echo?
Mijn eerste echo is op 26 april. Nog twee weekjes spannend dus! Dan ben ik als alles goed is 6 weken en 3 dagen zwanger, dus hopelijk zien we dan een hartje. Dat zou geweldig zijn, want de dag erna gaan we op vakantie
Spannend meid! nou hopelijk is gewoon raak @ hier gaat het ook super goed, heb alleen op gezette buik en buikpijn soms denk dat me eitjes aan groeien zijn plus de bijwerkingen zijn erger dan de clomid blehhh..!! als ik dat allemaal op moet noemen dat is gewoon zo veel! Hopelijk is het deze maand raak..
helaas heb je het niet voor het kiezen, hoe snel en graag je het ook wilt, toch zou je geduld moeten hebben,, en dat is vaak zwaar, voor al als je 1e paar keer mislukt,de ene vrouw is inderdaad sneller dan de ander, ik hoop gewoon voor ons allemaal dat we binnen een paar weken zwanger zijn! hoop mag er zijn! sammii, ik hoop voor je dat je gelijkt hebt over je eitjes, dat ze groeien, wanneer mag je naar de gyn,? en niero hoop ook dat alles goed gaat bij jou en dat je er lekker van kan genieten! succes allemaal!! xxx
Dame ik mag pas maandag.. Dus moet nog zowieso 2 dagen spuiten en denk dat pregnyl pas einde van week mag zetten dus we zullen wel zien.. ik laat alles op me af komen klopt de 1 gaat snel andere sloom maar is niet erg ooit hebben wij ook onse beebie in de handen Succes iedereen!
Hoii Ik ben vandaag weer bij de gyn geweest, en helaas weer niks te zien, maar ik mach donderdag weer terug komen want hij denkt dat het dan als nog kan groeien. Zo niet dan mag ik weer aan provera en weer aan clomid maar dan 100mg 5 dagen. Succes dames! Xxx
Haaai dame, ja super goed me eitje is na 7 keer spuiten gewoon 20mm ze heeft me baarmoederslijm na gekeken omdat die met clomid maar 3mm was dus veeelste dun! me baarmoederslijm is nu gewoon 7mm!! dus me pregnyl vanavond en dan hopen dat in 1 keer raak is
Hoi Iedereen, een tijdje geleden alweer. Ik zit nu op dag 12, net een fm gehad, allemaal kleintjes met clomid 150!! Ik zie het niet meer zitten en bereid me voor om te gaan spuiten. Ook heb ik een intake op de 29ste bij het MCK, want bij mijn huidige gyn ben ik gewoon een nummertje. snel broek naar beneden, kijken, niks ok doei!! Hopelijk word ik beter behandeld bij het MCK. Ik raak super gefrustreerd nu..
He Vien, naja ik kan je verzekeren met spuiten kan heel snel gaan. Ik snap hoe je voelt als de clomid niet werkt.. ik had het ook alleen bij mij werkte me baarmoederslijm tegen.. Zou je vertellen nu werkt alles mee!! ik zit nu ook op wacht bankje mag de 27e al weer testen..! Dus hoop voor jou Vien dat je snel zwanger ook bent en prikken valt echt reuze mee Nee is niet leuk als je een nummertje bent! Naja bij mij gyne gaat dat ook zo broek uit echo zeg je hoe of wat en kan ik ook weer gaan. Maar als je niet prettig voelt gewoon andere gyne nemen meid..Succes!