Hallo Dames, Ik vraag me af of er dames zijn die hun perineum(huid tussen vagina en anus) ingesmeerd hebben met deze olie een paar keer per week vanaf week 34 ? en hebben ze daarna toch een knip gehad met hun bevalling of toch wel ingescheurd of mensen die het gebruiken merken die een verschil in elasticiteit rondom dit gebied? ben er namelijk wel benieuwd naar? groetjes,
ik heb het gebruikt. Wel pas vanaf week 36 of 37 (weet ik niet meer zo goed) op aanraden van mijn vk. Ik ben niet ingescheurd, heb alleen twee schaafwondjes. Ik ben ook wel in bad bevallen, dus dat helpt ook wel. Ik voel geen verschil in elasticiteit. Ik zou het gewoon doen... ik had zo geredeneerd van baadt het niet, dan schaadt het niet. Groetjes, Saartje
Een vriendin van mij heeft het gebruikt en is niet ingescheurd of geknipt.. Haar collega hetzelfde! Ik heb het ook gebruikt maar een keizersnee gehad dus ik kan je het zelf niet vertellen!
Ik gebruik het nu zelf ook, elke dag, maar niet inwendig zoals in de beschrijving staat. Daar kom ik niet eens meer aan.
Ik heb het door de gootsteen gespoeld. Het masseren was bij mij erg pijnlijk. Ik heb wel een knip gehad.
Ik heb t ook gebruikt, alleen niet inwendig... Resultaat, inwendig ben ik helemaal uitgescheurd en uitwendig niet! Ik heb het trouwens gekocht bij de etos...
Nee, voelde meer als sex terwijl je nog helemaal droog bent zeg maar. De olie zelf voelde ik niet maar het masseren was erg pijnlijk. Op zich wel raar want sex wilde in die periode nog prima. Mij is het dus niet goed bevallen maar wie weet was ik met het masseren wel niet ingeknipt. Gelukkig ben ik prima verdoofd bij het zetten van de knip en is de genezing heel voorspoedig gegaan. Ik zou het zeker aanraden om te proberen!
Ik heb het ook gebruikt. Alleen is mijn zoontje gehaald met de vacuumpomp en dan zetten ze sowieso een knip...kan je dus niet vertellen of ik anders uitgescheurd was.
Ik wil het ook gaan proberen, want ik zie er erg tegenop om een scheur of knip te krijgen , maar ik ben ook een beetje huiverig. Ik ben namelijk erg gevoelig voor irritaties en infecties in dat gebied. Zou die olie en/of massage het risico daarop vergroten? Ik dacht dat ik dat ooit wel eens gelezen had ergens, maar ik weet het niet meer precies. Heeft iemand daar ervaring mee of weet iemand daar meer over?
ik heb het ook gebruikt en ben niet ingescheurd en ook geen knip gehad Wel van binnen beetje gescheurd. Daar had ikhet ook niet zo goed ingesmeerd telkens.
Ik heb er geen ervaring mee, maar ik heb ook geen ervaring met inscheuren of knippen... Wat ik wel altijd doe na het douchen bv. is natusan baby olie gebruiken voor op de natte huid, en dat smeer ik dan ook in mijn kruis, voordat ik me afdroog.. Hier door neemt je huid 10x meer vocht op en is dus goed gehydrateerd... en vettig.. Dus..tja weliswaar geen weleda, maar ook geen scheuren of knippen bij geen van drie de bevalling tot op heden... En dat terwijl ik daar aardig bang voor was na het verhaal van mijn schoonzusje die een totaal ruptuur had (dus van doos naar anus helemaal uitgescheurd...eeeekkksss).. Groet Hilde
Hello,heb eigelijk niks over die speciale olie gehoord,maar kun je ook amandelolie gebruiken maar niet inwendig,he? Alleen uitwendig? Helpt het uitwendig ? Of moet je beide doen? Groetjes, Siken
Was ook al van plan om zo'n olie te gaan kopen, maar na de reacties hier, ben ik nu nog meer overtuigd ervan. Zoals eerder al gezegd, baat het niet, schaadt het niet.
Ik denk dat ik het ook maar eens ga halen. Zit niet zo te wachten op inscheuren of knippen. Ook al kan dat dan ook nog gebeuren natuurlijk. Maar zoals iedereen al zegt, baadt het niet dan schaadt het niet. x Linda