Nadat ik gisteren ontzettende buikpijn had moest ik langskomen bij de verloskundige. Na mijn idee was ik een 7 a 8 weken zwanger. Echter de verloskundige zag op de echo dat ik niet verder was dan 5 weken. Ze gaf me 3 opties wat het zou kunnen zijn. 1 een buitenbaarmoederlijke zwangerschap omdat ze geen embryonale delen zag 2 dat het mis was en niet verder gegroeid 3 of dat ik minder ver was. Dit verklaarde ze doordat ik door de pil heen zwanger ben geworden en je dan je eisprong niet weet? Wat ik dan zo raar vind dat als dit het geval is ik al met 3 weken positief getest heb. Ik ben door gestuurd naar de gynacoloog. De buitenbaarmoederlijke zwangerschap is daar uitgesloten gelukkig. Ze kon alleen niet zeggen of het goed is of niet. Ook zei zei dat door pilgebruik de eisprong niet zeker is, maar ik vind 3 weken toch een behoorlijke tijd. Ik ben alleen doordat mijn ex is weggegaan nadat we de test gedaan hadden, en voel me zo onzeker. Heb zo het gevoel dat het niet goed zit. Maandag 5 mei moet ik terug naar de verloskundige en die week erop naar de gynacoloog.
Als je 3 weken geleden een duidelijke positieve test hebt gehad, zou je nu toch wel iets moeten zien lijkt mij. Helaas heb ik ook al 2x gehoord dat ik misschien minder ver was, maar dat kon echt niet, dan had ik niet positief kunnen testen. Is ook niet goed afgelopen dus. Wat een vervelende situatie, die onzekerheid en dan ook nog alleen. Sterkte!
Ach meis wat verdrietig en dan sta je er ook nog alleen voor.. Kan je bij een vriendin ermee terecht? Sterkte! . Knuf!