vroege test kon het niet laten ....

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by decembergirl, Apr 5, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. decembergirl

decembergirl Bekend lid

Feb 14, 2015
    507
    0
    0
    Wolvega
    20150405_153130.jpg

Kon het niet laten om een vroege test te doen ...een vaag streepje te zien hopen dat donderdag een duidelijke streep is !!

2. Beckje

Beckje VIP lid

Jul 12, 2010
    8,652
    4
    36
    ik zie hem best duidelijk! hoop dat ie goed oploopt!

3. Zazou00

Zazou00 Actief lid

Feb 16, 2015
    117
    0
    0
    NULL
    België
    Ik zie hem ook!!
    Spannend!!
    Succes :)

4. Natascha1981

Apr 20, 2011
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zie hem ook!

5. Mj89

Mj89 Fanatiek lid

Nov 28, 2011
    2,591
    655
    113
    Groningen
    Ik zie hem ook! Zonder te turen.. Hoop dat die mooi oploopt.

6. Miekiej88

Miekiej88 Fanatiek lid

Nov 7, 2011
    1,262
    0
    36
    Gelderland
    Lijkt me een mooi begin decembergirl... Spannend!!

7. ilja27

ilja27 Fanatiek lid

Jan 21, 2010
    1,555
    1
    36
    Ik zie hem ook. Spannend. Ik duim voor je

8. Happy hertje

Happy hertje Actief lid

Feb 13, 2014
    148
    0
    0
    Fotografe
    NULL
    Spannend!!! Hoop Het zo voor je !!!!!!

9. decembergirl

decembergirl Bekend lid

Feb 14, 2015
    507
    0
    0
    Wolvega
    Hallo

Morgen maar even een nieuwe test halen en kijken of de streep duidelijker is geworden !

10. Mamavangend86

Dec 15, 2014
    49
    0
    0
    Verzorgend IG
    Coevorden
    Hier ook eindelijk na 8 jaar een positieve zwangerschaptest!! Iets waarvan wij dachten dat we het nooit zouden krijgen!! Alletwee ondersteboven en sowieso vrijdag nog bloedtest.. maar dikke streep is streep hahahaha

11. decembergirl

decembergirl Bekend lid

Feb 14, 2015
    507
    0
    0
    Wolvega
    Vanmorgen weer een test gedaan en streep is eigenlijk het zelfde gebleven maar nu heb ik allebei testen niet met ochtendurine gedaan misschien moet ik dan de volgende keer wel even doen .

Maar ja dat er al een streepje staat is toch al een goed teken toch ? En misschien is mijn hcg waarde nog niet hoog ??

12. decembergirl

decembergirl Bekend lid

Feb 14, 2015
    507
    0
    0
    Wolvega
    Vanmorgen nog maar even een test bij kruidvat gehaald

20150407_113153.jpg

13. Nor

Nor Lid

Apr 13, 2013
    41
    0
    0
    Beste decembergirl,

wat goed zeg dat er een streepje verschijnt en mijn advies is om zeker morgen een test over te doen om te zien of de lijn dondkerder wordt, voor mij minder goed nieuws ik had al van het begin minder goed gevoel ik heb zaterag en vanochtend een test gedaan maar helemaal witen we zitten op dag 13 na TP

vorig keer heb ik een verse tp gehad van ookeen blastocyt ik had al op dag 5na tp een lichte lijn, en ik was super blij mijn lijn werd op komende dagen iets donkerder en goed zichtbaar maar altijd lichter dan de controle lijn, ik heb er verder niets van gedacht en had geen bloedverlies of andere klachten, toen ik mijn bloedtest kreeg werd ik gefeliciteerd want alles bovende 5 hcg was duidelijk zwanger maar ik koest na 2 dgn terug bloed laten trekken om te zien of mijn waarde verdubbeld, ondertussen had ik ook een digitale clearblue test dieduidelijk zwanger aangaf met 2 weken zwanger, en naast de 2 v 5 kv testen had ik ook actiontesten gebruikt die eigenlijk nog lichter testen dan kv test, want diewas goed zichtbaarder.

Na mijn 2 de bloedtest was mijn hcg ietsjes gestegen maar zeker niet verdubbeld, uit eindelijk is het ook niets geworden en na begin 6 wkn is het mis gegaan.
    De gynaecoloog zei dat metmijn leeftijd een verhoogd risico was op miskraam en ik had 2 cryo's en mochten ze allebei goed uit de ontdooiing dan zouden ze zeker alle 2 terug geplaats worden maar 1 had het overleefd en was de 25ste maart terug geplaats waar ik nu weer erg verdrietig van ben, het voelt net of mijn lichaam mij in de steek laatvoor mij betekent het dat ikweer opnieuw moet beginnen en we gaan dan voor hopelijk een tp begin juni.

voor jouw heel veel liefs en zeker een goed zwangerschap!!!

Lieve decembergirl voor jou hopelijk veel beter

14. decembergirl

decembergirl Bekend lid

Feb 14, 2015
    507
    0
    0
    Wolvega
    Nog 1 nachtje slapen en dan zijn mijn wachtweken voorbij en ga ik officieel testen na de tp van 2 embryo's (icsi). Heb afgelopen zondag en gister al een test gedaan en er verscheen een streepje niet een knal test maar er staat wel iets mocht het niet goed zijn dan was hij wit gebleven toch ?

15. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Je kunt niet aan een test zien of het goed of fout zit. Een streepje wil niet automatisch zeggen dat het om een intacte doorgaande zwangerschap gaat. Maar er is in ieder geval wel iets aan de gang, want anders had je geen streepje. Ik zou morgen met ochtendurine testen, dat is het meest betrouwbaar. Succes!

16. Zazou00

Zazou00 Actief lid

Feb 16, 2015
    117
    0
    0
    NULL
    België
    Succes!!

17. decembergirl

decembergirl Bekend lid

Feb 14, 2015
    507
    0
    0
    Wolvega
    Er is idd wel wat gaande want anders was er geen streep en of het een goeie zwangerschap is dat is nog afwachten dat weet ik ook wel .
    Morgenochtend ga ik zeker testen met ochtend urine en dan hopen op een mooie duidelijk streep .

18. decembergirl

decembergirl Bekend lid

Feb 14, 2015
    507
    0
    0
    Wolvega
    Hallo

Tjonge wat een duurt een dag dan lang he ....en nog langer dat het donderdagmorgen is !
    Ik ga morgen idd met de ochtend urine testen en dan samen met mijn vriend kijken of er een duidelijke streep te zien is !!

Pff bij vlagen flink misselijk maar gelukkig nog niet boven de pot haha maar mijn eetlust is wel een stuk minder ....hoofdpijn,duizelig, gespannen en gevoelige borsten en moe .

19. Mamavangend86

Dec 15, 2014
    49
    0
    0
    Verzorgend IG
    Coevorden
    December girl ik heb exact hetzelfde!! Wel met vlagen heel misselijk!!

Spannend hoor allemaal! We blijven duimen!! Xxx

20. Franny72

Franny72 Actief lid

Mar 27, 2013
    144
    0
    16
    Wauw gefeliciteerd !!!!!

Share This Page