Hoi Zijn hier meer meiden die makkelijk zwanger werden voor hun curettage en er nu wat langer over doen, zonder dat daar een medische aanwijzing voor is? Ik ben bij mijn eerste en tweede zwangerschap in ronde 1 zwanger geworden en zit nu 'al' in ronde vier. Voor mij even wennen dus en vraag me af of het wel goed zit....
ik denk dat het gewoon een kwestie van geluk hebben is de kans dat je de eerste ronde zwanger raakt is klein binnen 3 maanden is 45% van de stellen zwanger binnen 6 mnd is dat 70% binnen 9 mnd 83% en binnen het jaar 90% mijn eerste was ik ronde 2 zwanger, de 2e ronde 9 (miskraam) en nu weer in ronde 6 Ik denk als je nog maar in ronde 4 zit je je echt nog geen zorgen hoeft te maken
Hier ging zwanger worden na curettage makkelijk . na 1e curettage 2e ronde, en na 2e curettage 1e ronde. Maar denk indd zelfde wat mommysince13 zegt.. geluk hebben.
Hey, Ja dit heb ik ook zo ervaren 3 keer zwanger in ronde 1 alleen geen goede afloop elke keer, nu zwanger geworden in ronde 4 en ik had hetzelfde gevoel als jou. Dat ik het gek vond. Ik probeerde maar te bedenken dat mijn lichaam die tijd even nodig had om te bekomen na curretage. Maar nu dus weer heel pril zwanger dus hopen op goede afloop deze keer.
owh wat ontzettend spannend en wat fijn dat je zwanger bent. Had jij ook het gevoel dat het misschien niet goed zat, of had je zoiets, ik moet nu even geduld hebben? Ik hoop echt op een hele fijne zwangerschap voor je. Drie keer een miskraam is erg heftig..
Hey, Ja ik had heel erg het gevoel dar er iets mis zat. Was zelfs dat als ik deze ronde niet zwanger was geraakt ik de gynaecoloog had gebeld met mijn zorgen. Maar dit was niet nodig dus. Dus hopelijk ben je klein beetje gerustgesteld. En ja nu vooral onzeker of deze zwangerschap goed blijft gaan. Probeer beetje met de dag te leven.
Thanks voor de geruststelling. Want ik heb dat zo erg. Toen ik ook terug kwam van de nacontrole zag de gyn iets zitten, ze wist alleen niet wat. Waarschijnlijk restweefsel zei ze. Maar ja dat waarschijnlijk... Het blijft in mijn hoofd zitten..
Bij mij wat beduidend langer dan bij de rest zie ik al wel.... Na 1e currettage, pas in ronde 7 Nu vorig jaar Juni currettage gehad en nog steeds niet zwanger
Was je van je zoontje wel snel zwanger? Soms denk ik wel eens: had ik maar de natuur gewoon zijn gang laten gaan.. Maar met 11, 5 week gecurreteerd worden met een leeg vruchtzakje, kon het nog wel eens een lang verhaal worden..
De eerste keer zwanger in ronde 1, dat werd helaas een curettage. Ronde erna niet geprobeerd en gewacht op negatieve test. Ronde 1 toen zwanger, meteen mis gegaan, ronde erna niets, ronde daarna weer positieve test en meteen mis. Toen met tarwekiem begonnen omdat ik t idee had dat t slijmvlies niet dik genoeg was en toen bleef ie plakken 😁.
Was iedere keer binnen 2 maanden zwanger dus ook na me curretage, wel doormiddal van ovuluatietesten 😊
Ik ben meteen in eerste ronde na curettage zwanger geworden. Wel een half jaar gewacht maar had ik nodig voor verwerking. Vond het wel heel spannend en vroeg me ook af of de curettage invloed zou hebben... Bij mij dus niet maar weet niet of dat komt omdat er zoveel tijd tussen zat. ( Voor curettage ronde 4, ronde 1 en ronde 3 zwanger geworden)
Hier heeft het zowel al langer geduurd als heel snel geweest.. Van ons eerste was ik zwanger in ronde 2, dat hebben we moeten afbreken op 15w en ik ben dus moeten "bevallen" + curettage omdat de placenta niet mee kwam. Daarna 2 pilrondes en daarna pas in ronde 7 terug zwanger. Wat een biochemische zwangerschap werd.. Daarna in ronde 1 direct terug zwanger. Maar dat kleintje zijn hartje was op 8w gestopt.. Toen een curettage gehad en 1 pilronde. De ronde daarna direct terug zwanger, maar dat bleef een lege vruchtzak en is na 7w natuurlijk afgekomen. En ons ventje nu is in ronde 6 na het 4e miskraam gekomen en wel blijven plakken
geen curretage gehad, wel een MA. en ook hier problemen om zwanger te worden.. inmiddels ronde 5 na de ma
De eerste keer na het stoppen met de pil gelijk zwanger. Dat was een MA, curretage gehad en daarna 7 maanden over gedaan om weer zwanger te raken. Dus bij mij duurde het wel even, na de curretage een enorme onregelmatige cyclus (Check mijn banner maar) Baarmoederslijmvlies bleek ook erg dun.