Smalle heupjes, kleine kontjes! Waar broeken kopen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Sukke, 21 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Waar kopen jullie broekjes voor smalle kindjes?

heb hier namelijk een broeken probleem. Van lengte zijn ze namelijk prima maar boen zijn ze veels te groot.
    Uiteindelijk groiet hij er qua lengte uit maar blijven op zijn kontje veels te groot. Ik moet altijd heel die elastieken aansnoeren waardoor je zo'n rare vouw op de achterkant krijgt en er een overschot aan elastiek op zijn heupjes zit.

Heb al verschillende winkels gehad zoals H&M, Jola, Hema maar nog niet iets echt passends gevonden of is dat gewoon zoeken naar de welbekende speld?

2. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Onze dochter past de broekjes van noppies, imps & elfs, tommy hilfiger en vingino heel mooi (allemaal wat prijziger). Verder doe ik nu maillots met leggings eroverheen aan :) tsja, roeien met de riemen die je hebt. Nu zal dit laatste voor een dochter wat handiger zijn hihi.

3. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Retour en Vingino valt smal. Kost wel wat maar vooral Retour is hier erg favoriet. Ik geloof dat er wel verschil zit in de modellen, weet niet hoe dat bij de jongensbroeken is maar ik kijk of t een slim fit model is.
    Bij kinderkleding-tekoop zijn ze nu met korting.
    Ik heb nu een slim fit broekje van de Prenatal, die zit ook wel oke.

4. Elines

Elines Fanatiek lid

23 mei 2010
    1.252
    1
    36
    Holland
    Ons meisje is nog niet zo oud maar ze is ook smal. Zelfde probleem dus: is de beenlengte mooi, lubbert het om haar buikje. En als het goed zit om haar buikje, heeft ze blote enkels!
    Noppies en mexx passen hier prima. Maar had laatst ook een legging van de v&d die mooi zat en zelfs bij de zeeman, dus wie weet zijn de jongensbroekjes ook wat smaller. Dus dat is wat goedkoper. Ook babyface schijnt smal te vallen (net wat van gekocht maar ze heeft het nog niet aangehad)

5. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Ik zweer bij de broekjes van noppies. Goede lengte en smal. had laatst een spijkerbroekje van BFC en die viel ook mooi smal en lang. Vingino en Retour vallen idd ook erg mooi maar die zijn wel wat duurder maar ook zeker favoriet hier.

6. Alita

Alita Niet meer actief

H&M gaat juist goed hier en soms van de c&a

7. Alita

Alita Niet meer actief

Jola is zo erg dat zit voor geen meter!!!

8. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Ik vind de spijkerbroeken van Noppies hier niet erg mooi vallen, nog vrij breed. Maar weet niet hoe dat bij de jongensbroeken zit.
    Van Retour kun je ook prima een maat groter bestellen, kwaliteit is erg goed (beter dan Vingino) en zodoende kun je er ook heel lang mee doen.
    Ik heb volgens eind vorig jaar een Retour jeans gekocht, met pijpen een stuk omgeslagen stond ie prima en hij is nu net tekort.

Als je je bij kinderkleding-tekoop ingeschrijft en aanmeldt voor de nieuwsbrief, krijg je in totaal nog 15% extra korting.
    Dan heb je 50% korting op Retour en zit je rond de 20-25 euro voor een broek.

9. kimv

kimv Fanatiek lid

8 jul 2009
    1.055
    0
    0
    Hier name-it even op model letten maar meestal zitten ze super. Verder ook vingino.

groetjes kim

10. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Ik zweer bij de skinny's van Esprit voor mijn smalle meiden!

11. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Hier hetzelfde probleem.. Ik heb een lang en smal jongetje, en als ik broeken koop die qua lengte goed zijn, dan kan ie er bijna in kamperen omdat zijn benen er qua breedte zo'n drie keer inpassen..
    H&M vind ik het ergste.. Die lopen zo breeduit, dat kan echt niet haha..

Hier zweer ik bij broeken van ZARA.. Moet je wel een beetje op het model letten, maar de meeste modellen vallen best smal..
    Echt één van de weinige broeken die mijn ukkie past

12. Veryproudmama

Veryproudmama Actief lid

18 aug 2008
    288
    0
    0
    Noppies! Hier hetzelfde "probleem".

13. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik heb dan wel een meid maar tzelfde probleem. Hier de skinny's van prenatal, broekjes van zara, Retour, Vingino en sommige modellen van hema

14. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

koop ze tegenwoordig van de zara. mooie broekjes smalle pijpjes en bovenkant kun je aansnoeren ;) en nog een leuke prijs ook.. laatst was ik in de name it winkel en toen zag ik een mooi smal broekje 40 euro :$:$ nou dat gaat niet gebeuren natuurlijk 2 maanden later zijn de knieen stuk door al dat kruipen.. bij de zara betaal je rond de 20 ook wel veel maar zelfs bij c&a zijn de broekjes al 15 euro (niet dat het daar slecht is hoor) maar bij zara vind ik ze toch net even wat meer mode bewust;)

15. fluitekruid

fluitekruid Fanatiek lid

5 okt 2011
    1.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb een spijkerbroekje van de c&a dat echt heel smal valt. dat was de enige die ik hem op een gegeven moment niet meer heb aangedaan ondanks dat de pijpen nog lang genoeg waren, maar hij werd gewoon te smal! Vooral h&m valt heeeeel breed. die van de hema zijn wel oke. Ik heb nu zo`n spijkerbroekje van 8euro voor hem gehaald en die zit wel redelijk, wel de elastiekjes helemaal aangesnoerd maar het is niet zo heel erg lubberig geworden.

16. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

retour, imps & elfs, Okaïdi, Zara, Le Petit Bateau

en ik maak veel gebruik van de dapper strapper.. ideaal ding!

Zoekresultaten voor

17. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Oké, genoeg opties dus! Vingino vind ik een erg leuk merk maar idd ook wel vrij duur. Maar goed, nu groeit ie ook niet meer zo hard dus ik zal is op onderzoek gaan.
    Weet iemand toevallig ook waar ze skinny's voor jongens verkopen! Vind ik zo cool! :D

18. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.089
    3.873
    113
    Ja die dapper snappers zijn fijn! Ik ben sinds 2 weken die van hem helaas kwijt, mét zijn spijkerbroekje erbij, snap er niets van!
    Nou ja, in ieder geval vind ik C&A, Esprit (slimfit) en Noppies vaak wel smalle broekjes hebben. Voor mijn zoontje heb ik ook nog een spijkerbroekje van Cars en Name it en die gaan ook wel redelijk.
    H&M valt vaak wijd, Hema ook. Ik ga woensdag ook even naar een Retour spijkerbroekje kijken bij zo'n outletwinkeltje hier.

19. Baco

Baco Actief lid

24 jul 2010
    183
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha, hier het omgedraaide......hollands welvaart!

Maar ja, zo kun je ook advies geven ;)

Voor ons zitten, Noppies - Hema - Tuunte voor geen meter! De beenwijte is mn van Noppies en Tuunte erg smal.
    Voor ons dus Name-it, valt lekker ruim! :D

20. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Zara heeft leuke skinny's voor jongens ;)

Deel Deze Pagina