Herkennen meer dames dit?! Echt totaal geen zin gewoon Ik zit er echt aan te denken om dat ellendige ding eruit te halen! Heb hem sinds eind januari en alleen maar klachten. Het enige positieve is dat ik mijn pynlijke menstruatie niet meer heb. Ik word wel regelmatig ongesteld, maar voel er nix meer van. Wel heb ik nog regelmatig bloedverlies. Draag nu al sinds de bevalling inlegkruisjes Andere klachten; steken in mn onderbuik, onderrug, pyn na de sex straalt echt helemaal uit naar mn benen, hoofdpyn. De ha zegt dat ik het 6 maanden een kans zou moeten geven. Wat denken jullie? Heb jij deze klachten ook gehad en zyn ze echt verdwenen of is het zo dat als het eenmaal niet werkt het gewoon blijft die ellende? Ik zit echt te twijfelen..
het is echt bij iedereen verschillend! Dus je moet zelf kijken na 6mnd of je het acceptabel vindt of niet. Maar in de tussentijd moet het wel houdbaar zijn, als je te veel pijn hebt.. dan zou ik geen 6mnd wachten hoor. Bij mij: -libido: duidelijk verminderd door Mirena -menstruatie: niet meer dan spotting (dus nog wel handig) -ik heb last van hormonen (stemmingswisselingen) Maar ik mag geen pil meer, condoom vinden wij niet fijn... en sterilisatie is zo definitief. Op zich bevalt de Mirena mij wel, juist het niet ongesteld worden is fijn. En nu zijn de pukkels ook weer onder controle (was even de spuigaten uitgelopen).
Ik ben ook niet helemaal tevreden over de Mirena. Sinds ik het heb laten zetten (ongeveer 3 maanden geleden) heb ik constant last van bloed of bloederig slijm. Vooral na de sex. Libido is inderdaad ook verminderd. Ik kijk het nog wel even aan. Het vervelende is dat ik over 3 weken op vakantie ga en niet weet of ik dan nog steeds bloedverlies heb. Erg irritant dus.
Ik weet wel ik wil hem noooooooooit weer, het was zelfs zo erg dat ik en mijn ex vriendje toen die tijd gewoon een heel jaar geen sex hadden, mijn libido was totaaaaal DOOD, Ook mijn hele persoonlijkheid veranderde ik was gewoon mezelf niet meer,, Mijn relatie is dus ook op de klippen gelopen. Ben blij dat ik hem eruit heb en begin er nooit weer aan.
Heb hem sinds december '09, en de "klachten" zijn verschillend. Toen ik hem net had laten zetten had ik regelmatig last van spotting.. Tot maart ongeveer, toen ben ik tot begin juni niet meer ongesteld geweest, soms word ik in eens ongesteld na de sex, het voelt tenminste als ongesteld zijn, behoorlijk pijnlijk, maar het bloeden is minimaal, dat is super vervelend, en duurt 3/4 dagen!!! Libido is niet weg, maar of ik er nu heel tevreden over ben kan ik ook niet zeggen.
Het voelt idd als ongesteldheidspyn na de sex, echt heel pynlijk en vervelend. En bloederig slijm elke keer. Hmm lastig..
ik heb hem ook ongeveer 6 mnd nu ik heb nog even vaak sex en zin in sex als ervoor heb mijn mestruatie niet meer ole!!! dus hij bevalt hier wel goed alleen heb ik wel elke maand rond mijn ongi data dat ik 2 daagjes buikpijn heb en last van mijn onderrug en heupen/bekken maar verder geen klachten