Zouden jullie je ervaringen met de Quinny Speedi sx met me willen delen? We hebben er zelf een goed gevoel bij. Maar eigenlijk vooral gelet op de dreami en het gebruiksgemak van het inklappen enzo, niet op de wandelwagen zelf. Lees nu verhalen over de rugleuning die niet rechtop wil enzo, maar dat gaat vaak over modellen van 2006 ofzo. Is dat bij de nieuwe modellen nog steeds zo?
Wij hebben de quinny van 2009. Ons ventje is nu 9 weekjes oud dus heb alleen de dreami nog in gebruik. Vind het een super wagen. De dreami is heel makkelijk vast en los te klikken, ook de maxi-cosi gaat super. Hij rijd heel licht en stuurd goed. Inklappen gaat ook heel makkelijk en snel. De wielen kun je er allemaal zo af klikken, dus even snel in de auto en past heel goed. Wij hebben een ibiza met weinig kofferbakruimte, maar hij past makkelijk. Het zitgedeelte heeft bij ons in de rug een paar banden zitten, als je die losser of strakker doet kun je ze verstellen. Weet ik van mijn collega, heb het alleen nog niet geprobeerd. Haar dochter kan er gewoon rechtop in zitten. Ik vind de wagen echt een aanrader
De onze is ook in 2009 nieuw gekocht en ik vind het een heerlijke wagen! Maar, idd, van de wandel-inzet kan de rug niet echt strak rechtop. Ik heb daar geen moeite mee, want het zorgt er wel voor dat Sil lekker een beetje relaxed blijft zitten Ook hebben wij al best een tijd een buggy erbij (kleiner op te vouwen, dus makkelijker mee te nemen in de auto) en daarin kan hij dus wel kaarsrecht zitten, maar ik (en Sil) vindt het zeker geen punt dat de Speedi niet rechter kan.
Ik kan dan alleen mijn mening geven over een wagen uit 2008 ... De rugleuning wilde idd niet helemaal recht onze dochter zat steeds zelf recht op zeg maar dus net tegen de rugleuning ... Verder is het echt een geweldige wagen heerlijk voor in het bos(wij hebben honden) maar dat de leuning niet verder rechtop wilde was voor ons een reden om de kinderwagen te verkopen en voor een andere wagen te gaan .
Hmmm....begin nu te twijfelen tussen deze en de mura 3... Daar lees ik toch wel erg positieve verhalen over...