ons kamertje komt van een kleinere baby en kinderkamerzaak.. maar wij hebben hem van mijn schoonzus overgenomen..
Wij gaan ons kamertje bij de Ikea kopen. Het kamertje wat wij leuk vinden is nergens anders te krijgen. En daarnaast ook nog eens voor een hele leuke prijs!
bedje hadden wij al (25 jaar oud) zie mijn foto album... en kast en ladekast komen bij de ikea vandaan... vond ik het beste passen bij het bedje...
Ben niet zo van de standaard babykamertjes. Hier komt een kast en commode van Timzowood vandaan. En daarbij een bedje van Coming Kids. Mijn dochter heeft een ledikantje van Ikea, Hemnes kast als commode en daarbij een oudere kast waarvan ik de kastdeuren heb behangen met PIP behang.
hihi ik zou het wel fijn vinden als jullie er ook bij vermelden welke babykamer jullie van de babydump hebben kan ik wat inspiratie opdoen
wij halen hem bij Baby en tiener superstore.. word dan babykamer Sidney, alex of babykamer Claudia deur,met lade commode .. moet nog kiezen haha
Eerst bij de Babymax, maar die ging failliet en dus van de week hetzelfde kamertje besteld bij Babyhuys.
Bij Milan hebben we bij Ikea een hele leuke kamer uitgezocht en bij de nieuwe spruit waarschijnlijk prenatal of babydump.
gekocht bij babydump net zoals de kinderwagen Maandag komt het kamertje binnen, wordt ook inelkaar gezet.
Wij hebben dit kamertje Turijn | Babykamers / Babykamer | Baby-Dump en het andere kamertje is te zien in mijn foto-album