Oké ik ben nog maar net zwanger maar toch al opzoek naar een wandelwagen. De wandelwagen voor mijn dochter heb ik verkocht omdat de wielen niet meer draaien en die erg zwaar was, dat is punt 1. Ik ga sowieso een wagen van MP af halen maar heb een paar eisen en zie door de bomen het bos niet meer. -grote bak, wil niet dat mijn kleintje met 6 maand niet meer in de bak past. -luchtbanden. -maximaal 200euro via MP we zijn flink aan het verbouwen dus moeten op de centen letten. Heb nog 3 dingen maar dat zou mooi zijn als het kan maar is geen must. -Een brede bak, mijn dochter had een aardig heupafwijking en vanaf 3 maand een harnas aan gehad, toen ze ouder werd paste ze niet meer en zijn we overgegaan op een buggy -een plankje waar mijn dochter op kan staan. -mogelijkheid om er een maxicosi op te zetten. En het belangrijkst het moet een fijne wagen zijn. Wie o wie heeft een idee? Nog beter ervaring?
Ik weet niet of ze voor die prijs op MP staan, maar ik heb een Maxi Cosi Mura (4 wielen) en die is super! Van al je wensen ben ik alleen niet zeker over het plankje voor je dochter, voor de rest voldoet hij aan je eisen.
Die plankjes die je bedoelt zijn gewoon los te koop, dus die zullen ook wel via MP worden aangeboden...
ik zou zeggen de mura aan je wensen te zien, daar past een plankje op, de beugels om er een maxi cosi erop te zetten zitten er bij omdat je die ook gebruikt voor de bak nu weet ik alleen niet of de bak echt breed is, of breed genoeg voor en een harnasje maar qua lengte is hij vrij groot
Er staan een aantal mura's op maar boven mijn budget, ach ben nog lang niet bevallen. Volgens mij heeft mijn schoonzus ook een mura zal eens vragen. Idd een mee rij plankje. Nog meer suggestie's?
De mutsy transaction? Ik weet alleen niet of die een hele grote bak heeft en of er zo'n plankje achter kan (neem aan van wel) Maar wel luchtbanden en op MP niet zo duur aangeboden. Wij hebben een mutsaerts (voorloper van mutsy) met wagenbak, maxicosi cabriofix (incl opzetstukken voor de wagen) en 2 voetenzakken (voor mc en voor wandelwagen) voor 150.
Ook ik kan de mura aanbevelen. Mijn dochter heeft ook een spreidbroek gehad en heeft lang in de kinderwagenbak kunnen liggen. Ook kreeg ik geheel kostenloos een verlengstuk voor de maxi cosi opgestuurd, super service!
wij hebben de kinderwagen transit ( Babydump weg ) voor 400 euro inclusief alles, misschien staan die inmiddels ook wel op marktplaats? de bak vonden wij echt niet veel schelen met die van de maxicosi ( wij verwachten ook een lang kindje vriend 2 meter )
Ik verkoop mijn Mutsy 4-rider met luchtbanden (single spoke). Ben nog te laks geweest om hem op MP te zetten (moet nog foto's maken), maar daar wil ik hem wel gaan verkopen. Mijn jongste is inmiddels 3 en we gebruiken hem nooit meer. Ik heb het altijd een hele fijne wagen gevonden. Hij is zandkleurig met donkerblauwe binnenkant, inclusief zonnekap, voetenzak, bijpassende parasol, bijpassende luiertas, wagenbak (met dekbedje en dekbedhoesje) en adapters voor de Maxi cosi. Vraagprijs 150 euro.
soms is het een kwestie van geduld en goed zoeken wij hebben een mura 3 gekocht voor 100euro bijna nieuwstaat kwestie van mazzel, geduld en zoeken
wat voor wagen had je dan?? bugaboo heeft een grote bak! en die zijn echt wel te koop voor die prijs! het frame van de bak blijft namelijk hetzelfde...alleen wissel je het platte gedeelte om voor het buggy ding...
Sorry fafje maar ik vind die wagens zoooooo lelijk!!! Welke heb jij nu? Of heb je een duo? Geen idee welke ik had, nu al last van zwangerschapsdementie dementie
haha ik vond ze eerst ook ZOOO leijk, serieus...totdat ik hem ging gebruiken, terwijl ik op mn nichtje moest passne, toen ben ik ze echt gaan waarderen, zo fijne wagen...anyway idd ik heb nu een Phil and teds Vibe...luchtbanden, en zeker een ruimere stoel als bugaboo...behlave die cocoon dan, maargoed die kan je na een tijdje weg laten