Schommelen...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door toet, 15 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toet

    toet Fanatiek lid

    7 apr 2006
    1.802
    0
    0
    Ik weet niet goed hoe ik het moet uitleggen,maar sinds gister als Sophie op schoot zit maakt ze echt zo schommel beweging,ze gaat dat heel druk van voor naar achter...
    Komt iemand dit bekent voor?

    Groetjes,
     
  2. Minyaweth

    Minyaweth VIP lid

    20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Hahaha ja! Vigo doet dit ook! Meestal is hij dan gewoon heel enthousiast om iets :)
     
  3. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    :) Yep hier ook, sinds een dag of 3. Dit heeft ie helemaal uitgevonden.. Hahaha gek kind! En leuk dat ie t vind. Echt zo van.. kijk mij nou wat ik kan!
     
  4. kristel

    kristel Niet meer actief

    Die van mij kan al heel lang niet stil zitten op schoot. Als ze zelfs haar voetjes tegen iets zegt springt ze zelfs de hele tijd door. Mijn oudste had dat ook en bleek een ectief jongetje te zijn die nu nog steeds (bijna 4) met zijn hoofd schud om in slaap te vallen. Ik denk dat mijn dochtertje dat ook straks gaat doen.
     
  5. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Grappig, Justin is juist n superrustig jochie maar heeft sinds een aantal dagen dus zijn beentjes ontdekt en deze blijven niet meer stil liggen hoor..
     
  6. MamaDenise

    MamaDenise Fanatiek lid

    21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Doet Lieve nog steeds haha!
    Lekker wiebelen bij mama of papa :D
     
  7. Calimero

    Calimero Fanatiek lid

    31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    hier ook wiebelen hihi
    in het hele begin als ik haar op schoot zette had ze nog heel erg dat ongecontroleerde dat ze in een keer haar hoofr achterover gooide!haha
     
  8. Juli

    Juli Lid

    20 jul 2007
    67
    0
    0
    Hier ook zo'n wild kind :). Als ze blij is slingert haar hele lijfje van voor naar achter en terug. Wiebelen is nog veel te zacht uitgedrukt, het gaat vaak echt hard! :D
     
  9. pluk

    pluk VIP lid

    13 dec 2005
    16.052
    4.253
    113
    Kylian doet dit ook (deed dit ook al heel vroeg). Hij weet nu al precies dat hij op die manier met Kinderstoel en al vooruit kan komen.
    En als hij nu in de schommel zit dan weet hij zichzelf al een beetje in beweging te zetten, tot grote frustratie van de 4 jaar oude zoon van mijn vriendin die het schommelen maar niet onder de knie kan krijgen :)

    En sinds een maand of 2 'Stevie Wonderd' Kylian zich niet meer in slaap. ;)

    Groetjes Anita
     

Deel Deze Pagina