Hallo, Ik heb vanacht wat licht rose slijm verloren. En vanmorgen een slijmprop met bloedslierten er tussen. Maar wel beide nadat ik ontlasting hebt gehad. Is dit dan mijn slijmprop of heb ik misschien door de druk van de ontlasting te veel druk gelegt op mijn baarmoeder waardoor het een beetje beschadigd is. Ik heb al een tijdje gewoon wit verlies, de ene dag meer dan de andere. Ik zit nu in de 36 weken, maar van mij mag ons kleine ventje nog wel lekker blijven zitten. Gelukkig voel ik hem nog goed. De assistente van mijn gyn, zei dat ik het goed in de gaten moet houden. Als ik veel harde buiken krijg erbij en hem niet goed voel dan kan ik gewoon effe naar het ziekenhuis. Maar ik hoop jullie ervaring te horen. gr vinkje
Mmm ja je ziet het verschil wel tussen wat afscheiding en een slijmprop, een slijmprop is echt zo`n dikke sliert.. In principe kan een slijmprop ook gewoon weer aangroeien. Voor mij was dit wel het teken van de bevalling wel een week later pas dan... Ik denk zelf dat het je slijmprop was trouwens...