tweelingwagen of kiddoboard.

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door tammy77, 14 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tammy77

tammy77 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.168
    0
    0
    zeeland
    hey meiden.
    ik zit een beetje met een dilema.
    als onze 4de wordt geboren,is dévana 20 maanden.
    nu zit ik dus te twijfelen wat ik moet doen.
    vind dévana dan best nog wel jong om haar een tijdje op zo'n
    kiddoboard te laten staan.
    zeker als ik naar de stad ga,of als ik naar mijn moeder ga lopen.

nu is mijn vraag dus voor de moeders,die ook een klein leeftijds verschil
    hebben.
    hoe deden jullie dit.
    alvast bedankt voor jullie reactie's

2. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik vond een tweelingwagen fijner. Het leeftijdverschil tussen de eerste en de tweede is 21 maanden. En tussen de tweede en derde 22 maanden.
    Ik vond ze nog een beetje te klein om op een kiddyboard te staan. En het loopt niet zo lekker met zo'n plankje achter de kinderwagen.
    Ik had op marktplaats een hele mooie tweedehands duo mountain terrain wagen gekocht met 1 wagenbak en een zitje. Ik vond het ideaal!

3. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Hier zit er straks 21 maanden tussen..wij gaan t proberen zonder duo wagen hoor..Vind het persoonlijk toch wel een hele aanschaf voor n kort tijdje.
    Moet wel zeggen dat yara nu (18mnd) ook veel en graag zelf loopt, dus dat scheelt, het is absoluut geen buggy zittertje!
    Dus straks even kijken wat handig is, ik schaf zo'n kiddyboard aan, maar doe mss ook de baby wel veel in de draagzak, en dat yara dan gewoon in de buggy kan.
    Succes met je keuze!

4. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Ik zou jezelf een heeeeeeeeeeleboel ellende besparn en een (tweedehandse) duowagen kopen, trust me, been there done that. Het is idd geen aanschaf voor 2 jaar maar geloof me, dat jaar waarin je de duowagen eigenlijk nodig hebt nog en je hebt het niet, kan je wel janken. Een kind van 20 maanden kan je never niet verlangen om alles maar te lopen of te staan. Die van mij loopt wel flink (19 maand) maar alleen maar WEG en niet waar ik heen wil :)

Vergeleken met je nieuwe baby lijkt je kindje al heel "groot" maar wezenlijk is je kindje nog hárdstikke piepjong.

Ik zou zeggen, maak het jezelf gemakkelijk en relaxt en ook voor je kinderen en laat ze als prinsjes of prinsesjes heerlijk in de duowagen zitten!

5. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Er zijn al duowagens vanaf ongeveer honderd euro bij babydump. Ik zou er een kopen. Wij hebben een mutsy met duoinzet gekocht. Ik heb er ook een kiddyboard bij, en heb al veel geoefend met ons meisje. Maar ze heeft niet altijd zin om erop te blijven staan. Ze schelen straks 22 maanden. Voor korte stukjes durf ik best met de kiddyboard, maar ik heb al gezien dat het in de stad echt niet werkt. Ze stapt eraf zodra je stopt met rijden. Niet echt handig in een winkel.

6. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    hier ook een duowagen. Het is even een investering maar het is zeker wel prettig. Hier zit er 17mnd tussen.

7. tammy77

tammy77 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.168
    0
    0
    zeeland
    dank je wel meiden.
    ga idd maar eens kijken op marktplaats,
    voor een duo wagen.
    vind dévana idd ook wel jong om zolang op een kiddyboard te laten staan.

heel erg bedankt voor jullie reactie's.

8. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Hier ook een duowagen. Een topmark voor 50 euro met nieuw babynestje via via kunnen kopen. Voor dat geld ga ik niet liggen klooien hoor.
    Heb wel een buggyboard ook nog voor een paar euro (ook tweedehands) gekocht, voor als mijn zoontje wat ouder is, maar voorlopig doen we het met de duowagen.

9. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Ikheb ook een duowagen aangeschaft. Bij mij zit er nl straks nog minder leeftijdsverschil tussen (+/- 16 mnd)
    Ik heb op MP een 2e hands easywalker gekocht van 2007. Met 1 wandelwageninzet en 1 babynestje. En als de wagen straks niet meer nodig mocht zijn dan verkoop ik 'm gewoon weer op Mp want die duowagens blijven best wel hun waarde houden, veel beter als de gewone enkele wagens want daar is gewoon veel meer aanbod van.

10. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Is een buggypod niet iets? Dat kan je inklappen als de dreumes/peuter er niet inzit. Lijkt mij persoonlijk wel ideaal, aangezien je toch je eigen wagen kan gebruiken (en ik heb een hele fijne;))

11. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Heb ik in eerste instantie ook naar gekeken maar hij past niet aan alle wagens (waaronder aan die van mij :) ) daarbij vond ik mijn dochtertje nog iets te jong om dan in zo'n klein wandelwagentje te zitten. maar ja dat is persoonlijk ;)

Deel Deze Pagina