hallo dames,hoop dat jullie me kunnen helpen. Ik heb dus de electrische kolf van avent(geleend van een kennis) nu is dat electrische gedeelte stuk.heb avent gebeld maar nee er zit geen garantie meer op. en opsturen om het op mijn kosten te laten maken kan ook niet zeggen ze. maar nu wil mijn kennis hem terug omdat ze haar 3e kindje verwacht in augustus,logisch natuurlijk. maar hoe nu verder? heb geen zin om 150 euro voor een nieuwe te betalen,had dat dan ook wel meteen kunnen doen ipv 1 te lenen groetjes angela
Is het versleten en daardoor stuk of heb je er iets mee gedaan (laten vallen ofzo) want dat maakt nogal verschil. En hoe lullig ook, als ik iets uitleen verwacht ik het heel terug te krijgen of een nieuwe te krijgen.
daar heb ik nog niet aan gedacht,zal het morgen meteen even navragen,bedankt!(kan altijd zeggen dat ik hem heb laten vallen ) en san, hij is gewoon versleten,heb hem lang gebruikt en ik begrijp dat het een keer ophoud,en natuurlijk krijgt ze een goedwerkende kolf weer terug.maar vind het ook zonde om een nieuwe te kopen. had er al aan gedacht om een 2e hands van marktplaats te halen. het gaat me alleen maar om het electrische gedeelte.
Als hij al ouder was en daardoor gewoon versleten dan zou ik het eerst even overleggen voor je een nieuwe/tweedehandse koopt. Misschien wil je vriendin liever een nieuwe kopen in dat geval, en hoef je alleen bij te dragen of misschien zelfs dat niet. Als ik iets uitleen verwacht ik het dan wel heel terug, maar natuurlijk niet als het al ouder is.
ja ze heeft de kolf natuurlijk eerst zelf gebruikt een tijdje en toen heb ik hem gekregen. zal haar morgen even bellen en vragen wat ze wil want misschien wil ze inderdaad wel een nieuwe kopen,en dat ik dan bv de helft betaal ofzo.. zal wel even overleggen.