Ik snap niets meer van mijn lichaam. Mijn grootste vraag is eigenlijk zou het zo kunnen zijn dat ik mijn menstruatie heb gehad op 1-3 januari aangezien ik het idee heb dat ik afgelopen dagen vruchtbaar slijm heb gehad? 25-27 augustus: last van mn borsten 28-31 augustus: hevige buikpijn 1 sept - 18 december: ongesteld 16 oktober: binnenwaardse ego alles goed, pil meegekregen ong bleef aanhouden. 18december: spiraal via hystoroscopie verwijderd. 19 december: helderbloed (denk van t verwijderen) 1 januari + 2 januari: bruin bloed (inlegkruisje voldoende) 3 januari: buikpijn daarna 1 keer bloed verlies met heel veel slijm 15 - 17 januari: slijm verlies (doorzichtig) rekbaar gek rijtje want snap er geen ... Van Vandaag weer heel erg last van mn borsten alsof iemand met een schuurpapiertje over mn borsten is gegaan.
Denk het wel.. misschien omdat het je eerste menstruatie is na verwijderen spiraal dat het vrij weinig was. Je lichaam heeft ook weer tijd nodig om op gang te komen zeg maar.
Ik ben ook gestopt (met de pil) marvelon laatste kunstmatige ongesteldheid was 23 dec nu zit ik op de 30 dagen eergisteren wat donker gekleurde afscheiding gehad maar verder nog niks dus ook ik wacht af
Zo te lezen denk ik dat je je eisprong hebt gehad op 20 of 21 januari :d Je nod zal dan rond de 3de februari liggen. Goed geklust tussen de 16de en 21ste januari Die tellen allemaal mee