Zijn er hier meiden met ervaringen met het sint janskruid? Ik heb sinds kort weer last van een angst/paniekstoornis ben hierbij wel bij een alternatief genezer geweest alleen dat kost veel tijd omdat je het zelf veel moet doen. maandag ga ik naar de dokter deze zal mij wel een psycholoog oid aanraden dat ga ik ook zeker doen daarnaast zal ik wel medicijnen krijgen (antidepresiva) net als jaren gelden maar ik vind dat zulke troep en heb dan weer angst voor de bijwerkingen heb begin dit jaar wel eens sintjanskruit geprobeerd voor wat depri achtige gedachten en dat werkte super maar ook weer mee gestopt. maar vroeg me ook af of het voor angst en paniekstoornissen helpt ik heb soms ook geen zin om de dag aan te gaan dus er zal ook wel een lichte depresie bij wezen
Sint janskruid kan wel goed werken, maar je moet wel oppassen als je aan de pil bent. De pil werkt namelijk minder goed als je sint janskruid neemt. Volgens mij werkt het gewoon rustgevend, dus ook bij angst en paniekstoornis. Of het ook werkt bij depressieve klachten weet ik eigenlijk niet.
Magnesium is ook heel goed. Google maar eens op hyperventilatie/paniekaanvallen en magnesium. Ik gebruik het ook en het gaat een stuk beter
Mijn man heeft het gebruikt toen hij met een lichte depressie/ burnout thuis zat, bij hem hielp het super. Gewoon even overleggen met je arts morgen. Sterkte.
ik heb het ook even gebruikt, het beviel me best. Alleen de zon kon ik niet zo goed verdragen met dit spul....maar verder slikte ik het liever dan AD daar kom ik echt niet aan!
Je mag Sint Janskruid ook NIET gebruiken icm AD Hou daar wel rekening mee als je AD gaat gebruiken en Sint Jans' kruid slikt
ik zit niet aan de pil dat scheelt weer wist idd ook van de combi ad en sintjanskruid dat dat gevaarlijk is het schijnt je serotine gehalte omhoog te krijgen wil idd ook niet aan de ad troep!! want moet daar dan ook een keer van af magnesium zal ik eens even googelen bedankt voor de tip heb vandaag een aardige goede dag gehad gelukkig
Hoi, Wat vervelend dat je hier last van hebt! Sint Janskruid werkte bij mij goed, het heeft de scherpste kantjes er wat af gehaald toen ik in een winterdip zat.. Voor klachten die jij noemt ben ik ook wel bij een haptotherapeut geweest, dat heeft mij ook erg geholpen! Maar dat moet wel bij je passen. Succes!
ik ben bij een quantium tough healer was daar zelf ook niet happig op maar in mijn directe omgeving veel genezingen daarvan gezien (last van rug,hartkloppingen allemaal over) en heb het idee dat het vandaag aardig aan het helpen is
Is niet alkeen met de pil. Ik heb de implanon en daar mag het ook niet mee. Maaar het is idd goed spul.
Probeer eens een afspraak bij een bachbloesem therapeut. Zij kunnen dmv jouw chakras een remedie samenstellen in de vorm van druppels en het dragen van half edelstenen. Succes!
bachbloesem heb ik ook al gekregen via qt. edelstenen heb ik in het verleden wel eens geprobeerd maar dat werkte voor mij niet zo