Ervaringen met Sklum?

Discussie in 'De lounge' gestart door Cobon, 1 jan 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cobon

    Cobon VIP lid

    27 jun 2020
    7.024
    7.342
    113
    Vrouw
    Is dat wat (meubels), of is het te mooi om waar te zijn?
     
  2. owly

    owly VIP lid

    19 aug 2013
    19.981
    8.784
    113
  3. owly

    owly VIP lid

    19 aug 2013
    19.981
    8.784
    113
    Nog wat gevonden. Ze blijken in spanje te zitten. Dus mocht je wat vinden zou ik eerst kijken naar het retourneren.

    Lange leveringen maar dat snap ik wel als je kijkt naar de decembermaand en dat het uit spanje moet komen
     
  4. Minoesje

    Minoesje Niet meer actief

    1,5 jaar geleden stoelen besteld, maanden bezig geweest met mailen, berichten via social media waar ze bleven en uiteindelijk dat ik mijn order wilde annuleren maar geen reactie. Thank god had ik met Paypal betaald en via een Paypal geschil uiteindelijk mijn geld terug gekregen.
    Een paar maanden terug kreeg ik ineens een mail dat mijn order gecanceld was en mijn geld terug gestort zou worden (helaas gebeurde dat niet :p)

    Ik las in die tijd vreselijk veel klachten, over niet leveren en niet reageren maar ook niet complete leveringen, beschadigingen en dergelijke…

    Als je het aan durft zou ik in ieder geval wel aanraden met Paypal te betalen.

    Het is jammer want ik zie nog steeds leuke dingen op de site :|
     
  5. Cobon

    Cobon VIP lid

    27 jun 2020
    7.024
    7.342
    113
    Vrouw
  6. Cobon

    Cobon VIP lid

    27 jun 2020
    7.024
    7.342
    113
    Vrouw
    Goede! Dat vergeet ik nog wel eens. Thanks!
     
    owly vindt dit leuk.
  7. Cobon

    Cobon VIP lid

    27 jun 2020
    7.024
    7.342
    113
    Vrouw
    Ai, dat soort gedoe heb ik echt geen zin in.. er staat inderdaad wel een heleboel leuks op de site! En de prijzen zijn ook leuk. Ik vraag me af hoe de kwaliteit is, maar daar kom je nooit achter natuurlijk als het nooit geleverd wordt :rolleyes:
     
    owly vindt dit leuk.
  8. Yvuna

    Yvuna Actief lid

    12 jul 2019
    265
    300
    63
    Vrouw
    #8 Yvuna, 2 jan 2022
    Laatst bewerkt: 2 jan 2022
    Ik heb er een keer iets besteld en positieve ervaring! Twee stoeltjes voor in de knutselhoek van onze kinderen, heel leuk. De levertijd was inderdaad redelijk lang, maar dat vond ik zelf niet echt een probleem. Wel iets om rekening mee te houden. Kwaliteit was bij ons goed, zijn al zo’n twee jaar in gebruik en zien er nog uit als nieuw. Onze bestelling is dus wel een tijd geleden geweest, geen idee of de service bijvoorbeeld verslechterd is. Onze bestelling was ook gewoon goed dus niet met de klantenservice oid te maken gehad. Lastig, want de recensies op trustpilot zijn inderdaad erg wisselend, maar de producten super leuk.

    Edit: Nav die wisselende recensies op trustpilot zou het voor mij denk ik afhankelijk zijn van de prijs van de artikelen die ik wil bestellen of ik nog een keer een bestelling zou aandurven. Maar dit komt dus wel omdat ik zelf een positieve ervaring heb gehad.
     
    owly en Cobon vinden dit leuk.
  9. Stier86

    Stier86 Niet meer actief

    Ik zag er onlangs een leuke opbergkast voor alle speelgoedzooi maar werd hier vis zp gewaarschuwd daar niet te kopen. Uiteindelijk ergens anders gekocht.
     
  10. Olympia

    Olympia Bekend lid

    16 okt 2020
    908
    1.438
    93
    Vrouw
    Ik heb een vriendin die er regelmatig wat bestelt, zij is er enthousiast over!
    Heb geen gekke verhalen gehoord over slechte leveringen e.d.
     
  11. Cobon

    Cobon VIP lid

    27 jun 2020
    7.024
    7.342
    113
    Vrouw
    Haha de ervaringen zijn hier dus net zo wisselend, shit.. nogal een gok.
     
  12. Lavendel89

    Lavendel89 Niet meer actief

    Wij ook alleen maar ellende, december 2020. Spullen beschadigd geleverd en bedrijf onbereikbaar. Via trust pilot reageerde ze uiteindelijk wel, maar het heeft daarna nog maanden gekost totdat ik m’n geld terug kreeg.
     

Deel Deze Pagina