negatief getest, 3 dagen later bruinig bloedverlies

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nessa, 21 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nessa

    Nessa Actief lid

    14 sep 2006
    318
    1
    0
    België
    Ik moest mijn regels begin augustus krijgen. Toen ze er niet doorkwamen, begon ik stiekem al (heel) hard te hopen dat ik zwanger zou zijn maar toen ik testte, was dit negatief. Teleurgesteld wachtte ik tot ik ongesteld zou worden maar werd het maar niet. Vorige maandag heb ik mijn bloed laten trekken maar ik ben niet zwanger. Donderdags ging ik naar toilet en zag ik oud bloed op het toiletpapier dus ik dacht dat ik mijn regels zou krijgen en gebruikte een tampon. Toen ik later de tampon verwijderde zat er geen bloed op :( Sindsdien heb ik 's morgens en 's avonds wat oud bloed en dat is het. Dit kan ik toch niet als mijn regels beschouwen, of wel? Heeft iemand dit nog meegemaakt?
     
  2. FutureMommy

    18 aug 2008
    87
    0
    0
    Bij mij is het deze x ook begonnen (en dat heb ik normaal nooit ) met bruin verlies 2 dagen dus ik denk dat het nog wel doorbreekt.
     
  3. Dreamer83

    Dreamer83 VIP lid

    16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Het kan dat je oud bloed verliest wanneer je zwanger bent.
    Maar ook wanneer je ongi doorkomt.
    Of gewoon als ongi zelf.
    Of zomaar zelfs.

    Had je nu zo'n beetje weer ongesteld moeten worden als je dat begin augustus was geworden?
    Was je altijd regelmatig?
    Of is dit weer de eerste cyclus zonder pil?

    Als je het niet vertrouwd kan je altijd even naar de huisarts gaan om na te laten kijken hoe het zit.
     
  4. Nessa

    Nessa Actief lid

    14 sep 2006
    318
    1
    0
    België
    Ik heb gisteren naar mijn gynaecologe gebeld. Volgens haar waren dit mijn regels. raar want normaal duren deze 3 à 4 dagen en is dat helder bloed. Nu is het al meer dan een week en zo weinig dat het amper de moeite waard is te vernoemen. Enfin, gisterennamiddag was het plots gedaan dus waarschijnlijk was ik ongesteld. Ze heeft me wel gezegd dat als het de volgende cyclus opnieuw zo is, ik een echo moet laten nemen.

    Ik was al 3 cyclussen regelmatig, ervoor had ik een cyclus van 3 maanden. Hopelijk blijven we nu gewoon regelmatig...
     

Deel Deze Pagina