Pauze IUI, langere cyclus?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by koekjesbakker, Oct 10, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. koekjesbakker

koekjesbakker Actief lid

Aug 13, 2015
    277
    38
    28
    NULL
    NULL
    Hi allemaal,

Door een cyste kon ik deze maand geen IUI doen. Inmiddels zit ik 2 dagen na mijn gemiddelde NOD (die is standaard 26 dagen, zit nu op dag 28)
    Kan het zijn dat mijn eisprong bv later is omdat ik geen Gonal F heb gespoten deze maand, of iig, dat dit kan snap ik, maar is het ook waarschijnlijk? Mijn lf is altijd 12 dagen geweest, ook voor het IUI traject.

Ik loop al 6 dagen af en aan met het gevoel dat ik ongesteld moet worden maar niks.
    Ik heb geen ovu-test gedaan in het kader van: deze maand even niet mee bezig zijn.
    Uiteraard vind ik het heel spannend dat ik voor mn gevoel 2 dagen 'overtijd' ben, maar ben ook erg voorzichtig...
    Wil gewoon beetje van me af schrijven denk ik..

2. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Een cyste kan alles hormonaal in de war schoppen. Het kan dus zijn dat je geen eisprong hebt gehad, of dat 'ie later is geweest dan normaal. Je luteale fase kan deze keer langer zijn. Maar je cyclus kan sowieso anders zijn, als je nu ineens geen hormonen spuit.

Er is dus niet zoveel van te zeggen, helaas. Ik hoop natuurlijk voor je dat je zwanger bent, succes!

3. Izie

Izie Bekend lid

Mar 17, 2015
    641
    31
    28
    Na mijn 5e iui had ik ook een cyste waardoor nr 6 niet door mocht gaan.

Die cyclus toen was ruim 10 dagen langer dan normaal, zonder cyste.

Heb tussen iui 3 en 4 ook een maand rust gehad, gewoon ivm vakantie, toen was alles strak optijd dus ben er wel van overtuigd dat het de laatste keer de cyste is geweest.

Vriendin met cyste net zo, cyclus bijna 14 dagen langer..

Hopelijk wordt je gauw ongesteld en is de cyste verdwenen! ( of wordt je niet ongesteld en ben je zwanger ;) )

Share This Page