dames, ik heb eergisteren een ovulatietest gedaan en daarbij was een donker een een licht streepje te zien (de uitslag was dus negatief) gisteren heb ik weer een test gedaan en daarbij ook een donker streepje en een haast niet zichtbare streep (veel lichter dan de eerste ovulatietest), vandaag weer een test en nu alleen het donkere streepje... betekent dit dat mijn eisprong niet meer komt, want die verwacht ik eigenlijk een dezer dagen... (ik heb deze maand 50 gr clomid geslikt) graag jullie reactie want ik weet het echt niet!
Ik denk dat hij dan al geweest is. Dat de streepjes erop duiden dat de LH-piek weer aan het afnemen was.. Helaas! Wel geklust? Succes!
Hoeft niet hoor ik had het 2 maanden terug ook elke x een lichte streep toen weer niks... iets donkerdere streep lichtere streep denk dat je even door moet testen meis..!!
daar ben ik dus ook bang voor en ik heb pas geklust na de eerste ovulatietest met de lichtere streep...
Nou, dat is toch goed? Gewoon maar afwachten.. Helaas! Blijft moeilijk! Maar zou niet verdrietig zijn hoor!
en had je toen wel een eisprong? ik ga sowiezo doortesten tot dag 20/21 (met clomid heb ik een langere cyclus)
maar die lichtere streep was een negatieve ovulatietest, als ik daarvoor een eisprong heb gehad dan heb ik te laat geklust.... toch? want k heb begrepen dat je bij een positieve test moet gaan klussen (twee donkere strepen) ik heb verdriet omdat ik nu al jarenlang bezig ben, het begint me op te breken... de kinderwens is zo groot!
Ja iets later als verwacht 2 of 3 dagen later had ik een knaltest Als je ei namelijk nog komt of al geweest is.. Lh waardes heb je altijd in je urine zitten ene dag iets meer als de andere keer dus kan je een lichte streep krijgen of een wat donkerdere.. Of helemaal niks
Karina, kijk maar even in mijn album Zit ook aan de clomid zoals je weet en gebruik ook ovu testjes Bij mij werd hij donkerder en toen weer in eens helemaal lich... en heb nog geen eitje gehad aangezien mijn temp nog niet gestegen is Ik test nu vrolijk door... met de clomid komt het vaker voor dat je eitje pas later komt (bijvoobeeld dag 20)... dus mijn advies is gewoon door testen en duimen Ik leef met je mee in ieder geval
bedankt voor jullie reacties dames, ik zit nu op dag 16 van mijn cyclus... dus ik hoop vurig dat de eisprong nog komt! het is allemaal zo moeilijk.. ik zit nu echt in een dip
als je in de balk hierboven kijkt zie je dat je in kinderwens>zwangerworden zit, als je naar kinderwens gaat kan je ook kiezen voor (ovulatie)testen, staat onder zwanger worden. hier zijn heeeeel veel topics gewijd aan de testen. erg handig ik heb er ook veel "wijsheid"vandaan en antwoord gekregen op vragen heel veel succes