Ervaringen met stoffen bank zelf impregneren gezocht!!

Discussie in 'De lounge' gestart door Ster27, 29 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

14 jan 2010
    2.905
    254
    83
    Wij zijn van plan om een nieuwe bank aan te schaffen. Nu is het mogelijk om de bank te laten impregneren, maar met €50,- per zitplek vind ik dit een behoorlijk prijzige bedoening worden (wordt dan €250,-). We zitten erover te denken om hem zelf te impregneren, maar wat kun je dan het beste gebruiken, werkt het en blijft de stof wel mooi? Iemand hier ervaring mee?

2. Ongeduldje31

Ongeduldje31 Fanatiek lid

16 jul 2011
    1.001
    29
    48
    Ik heb een spuitbus bij mijn bank gekregen, vuil en water afstotend. Ik heb mijn bank nu 6 of 7 jaren en nog steeds mooi zonder vlekken
    Ik heb een stoffen bank met bruintinten en die is met water ook gewoon af te poetsen ( zo'n gehaakte bank)

3. Summer2012

Summer2012 Bekend lid

11 jul 2012
    652
    2
    18
    Ik heb een paar spuitbussen van HG gebruikt. Werkt prima, maar je hebt dan niet de garantie die de meubelmaker wel biedt.

4. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    Wij hadden spuitbussen bij de bank gekregen....helemaal ingespoten en echt heel goed.

Als er een vlek op komt.,..of er wordt iets op geknoeid dan trekt het er niet in en kun je het er makkelijk afvegen

5. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

14 jan 2010
    2.905
    254
    83
    Wat voor spuitbussen hebben jullie gekregen dan? Hebben jullie misschien een merk voor mij?

6. Majo1983

Majo1983 Fanatiek lid

1 feb 2013
    3.688
    2.385
    113
    Vrouw
    Broek
    Ik lees mee! Ik heb ook net een nieuwe stoffen bank die we niet hebben laten behandelen. Wil dat ook zelf doen...

7. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

14 jan 2010
    2.905
    254
    83
    Zijn er nog meer mensen met ervaringen?

8. MamavanDaan

MamavanDaan Bekend lid

27 sep 2009
    811
    141
    43
    Achterhoek
    Wij hebben bij onze bank de All in House service afgesloten. Dan moet je zelf de bank behandelen maar heb je 5 jaar garantie dat er geen vlekken inkomen. Mocht er toch een vlek inkomen komt er iemand om te vlek te verwijderen. Als de bank inzakt komt er ook iemand om het te repareren. Kost 40 euro per zitplaats.

9. Sweetheart

Sweetheart Actief lid

1 aug 2011
    451
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit hebben wij ook! Helaas zijn de vijf jaar inmiddels voorbij, maar het was echt ideaal. Eén telefoontje, drie a vier weken wachten (dat dan weer wel helaas) en de bank wordt professioneel gereinigd. Ook werd de bank af en toe gekamd en geschoren, zodat hij weer helemaal als nieuw leek. Nu na 5,5 jaar hebben we een bank die er nog als bijna nieuw uitziet, echt een aanrader!

Edit: wij hoefden trouwens niet zelf de bank te behandelen, dat is al gedaan voordat de bank geleverd werd. Wij betaalden wel 50 euro per zitplaats, misschien is dat het verschil?

10. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.613
    1.155
    113
    het kost idd wat, wij hebben het ook laten doen voordat we de bank kregen zeg maar.
    maar dan heb je er wel garantie op en dat heb je niet als je het zelf doet.

ons kindje heeft wat afgespuugd in het begin, ook op de bank dus en dat ging er steeds goed vanaf.

en wij maken onze bank eens in de zoveel tijd schoon met een sopje van water en azijn. ff erover heen met een doekje en hij is weer netjes schoon

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Wij hebben de bank niet behandelt... Vlekken krijg je er gewoon uit hoor ;)
    Wij hebben voor erge vlekken een spuitbus in huis van hg voor stoffen banken.

Deel Deze Pagina