Ervaringen met stokke mini wieg/ledikant

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door mamavantwee37, 1 mrt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavantwee37

    mamavantwee37 Fanatiek lid

    10 aug 2020
    2.733
    2.045
    113
    Wij zijn alvast aan het kijken naar opties voor onze derde. Ik kom steeds uit op de stokke mini (wieg) of gelijk het ledikant. Die ronde bedoel ik dan.

    Wat me nu aanspreekt is dat ie weinig ruimte in beslag neemt. En dat is fijn, want de eerste periode zal het kleintje bij ons komen te liggen. Past prima in onze kamer en we zouden ook ruimte hebben voor een groter ledikant, maar ik wil er ook graag een kast bij en nog voldoende beweegruimte.

    Daarna gaat hij/zij met zijn/haar broer een kamer delen. En dan vraag ik me dus af of dat dan nog wel een slimme keuze is. Want dan moet ik het gaan combineren met peuter meubels. En aangezien het nogal een prijzig bedje is, wil ik m niet gaan aanschaffen voor een paar maanden.

    Een vriendin van mij haar dochter heeft m en ik vind het echt een gaaf bedje, ook omdat ie meegroei is, maar ik ben benieuwd wat jullie mening daarin zou zijn.

    Ik vind de meubels die ikea bijv. heeft ook heel gaaf en daar kun je baby en peuter meubelen heel fijn combineren, zoals hier: https://www.ikea.com/nl/nl/rooms/childrens-room/gallery/inspiratie-kinderkamer-twee-in-een-pubaba6aafb
     
  2. pippa26

    pippa26 Fanatiek lid

    14 mrt 2015
    3.030
    2.030
    113
    Wij hadden ook de stokke Sleepi gekocht voor onze zoontjes, wel tweedehands. Heb het bedje vervolgens weer verkocht voor meer dan waarvoor ik het bedje kocht. Dus zou het ook zo aanpakken :) wel nieuw matrasje erbij gekocht ipv de oude uiteraard! En super fijn bedje, wieltjes, heel handig :thumup:
     

Deel Deze Pagina