haai haai ik wil zo een stoomreiniger huren bij de praxis, met opzetstuk voor meubels. om mijn bank schoon te maken. ik heb 2 varkentjes in huis (kids) dus mijn bank ziet er echt niet meer uit.... de losse kussens kan ik wassen, maar groot deel ook niet (vaste bekleding) heeft iemand dit al eens gedaan? en zo ja , werkt het goed? liefs Muis
Jaaaaaaaaaaa ideaal!! Ik huur het bij de gamma en koop bij de supermarkt zo'n bankreiniger van HG die je bij het water (leeg)giet. Ik vind het echt ideaal! Ik heb zo'n 3 meter lange en 120 cm diepe loungebank waar veel op wordt gegeten en gedronken (geknoeid). Het is even een werkje, maar je bank ziet er weer spik ende span uit Ik zou het wel met het warme weer doen, want je bank kan je nooit 100% droogzuigen. Ik deed het een keer in de winter, maar toen moesten we 2 dagen op een stoel zitten.
Ik had toevallig foto's gemaakt van die reiniger en m'n bank. De losse kussenhoezen heb ik toen gewoon in de wasmachine gedaan
Ik heb zelf een Karcher en het is ideaal om meubels te reinigen... Hier gaat ie de familie steeds door als iemand zijn interieur wil reinigen ! Ik zeg dus ja doen!
nou ik ben bezig.. idd dezelfde als de foto hierboven.. wat een kolere werk man, ben kapot. krijg alleen niet de bank helemaaal schoon..... maargoed, er komt pikzwart water af. dus het werkt zeker haha GADVERDAMME wist niet dat die bank zo vies was
Wij huren 1 keer per jaar zo'n sproei extractie apparaat. Perfect! Via de gamma, kost ons zo'n 30 euro in totaal dacht ik. Water is inderdaad pikzwart, zo smerig. Veel stof natuurlijk, maar goed. Daarna spuiten wij het in met een middel van HG, wat het waterafstotend moet maken.
Zou je daar de kattenpis mee uit de bank krijgen? Wij hebben zo'n klippan bank van de Ikea maar de kat heeft er een paar keer op gepist en die geur komt zo af en toe voorbij. Kijk de hoes kan onde wasmachine maar de bank eronder is natuurlijk ook nat geworden van de pies
Hier ook gebeurd wat ik heb gedaan is stof gewassen wat gewassen kon worden en over de bank zelf een mengesel van water en biotex gespoten. Dit drie keer licht verspreid over een dag en de geur was weg! hoop dat je er wat aan hebt!
Ja dat hebben wij idd ook gedaan ook met andere middeltjes maar helaas ruikt hij zelf ook de geur nog dus gebruikt hij de bank regelmatig nog eens als plas plek.... Ook met andere middeltjes geprobeerd trouwens zoals van hg enz... Heb nu onder de hoes zo'n matras beschermer gestopt in de hoop dat het mocht het nog een keer gebeuren dat het niet door drenkt...
Verkleurt je bank er niet van! Ik blijf ook mijn stoffen banken maar boenen en boenen maar het heeft maar geen nut, welke spray ik ook doe.. Praxis is hier toch lekker in de buurt, even navragen! Bedankt voor het openen van deze topic hihi! (Wist namelijk niet dat dit kon).. Kan dit ook op een tapijt??
Nee hoor, hier is de bank er zelfs mooier op geworden haha. Onze hond was in de kamer geslopen ( mag hij niet in als wij er niet zijn ), is op de bank gaan liggen en besloot toen de bank maar even lekker onder te kotsen. Gadverdegadverdegadver wat smerig. Alles er uit kunnen krijgen! Niks geen luchtjes meer. Perfect!
Mijn vader verkoopt soort van stoomapparaten als zoete broodjes.. Maar het is niet echt een stoomapparaten want bij een gewoon stoomapparaat is de stoom giga heet en bestaat voor een groot gedeelte ook uit water.. Die mijn vader verkoopt is ook 180 graden maar je kan er gewoon je hand voorhouden doordat er minder water bij zit en door een speciaal natuurkundig proces.. Hij maakt ook alles ermee schoon en ontvet ook alles, dood bacteriën etc hij stoft, maakt ramen schoon, badkamer, auto's, bankstel, matras etc. Alleen nadeel: dat ding is best duur.. Maar als mensen het zien ziin ze enorm enthousiast was zelf ook onder de indruk! En je hebt alleen nog maar dat ding en je stofzuiger nodig.. Maar ontopic. Zou wel voorzichtig doen want vaak is het ook 50% water druppels wat eruit komt en ik weet niet of je bank daar tegen kan?
Zo'n sproei extractie apparaat spuit het water er zeg maar in, en zuigt het er dan net zo hard weer uit. Met een stoomreiniger blijft het er in zitten.
over 2weken gaan wij verhuizen en wil de karcher stoomreiniger huren bij gamma. en dan idd ook meteen de banken maar meenemen maar heb geen flauw idee of dat bij onze bank kan... lees veel goeie verhalen iig
Haha wat een toeval! Ik had hem eigenlijk op Marktplaats gekocht voor 250. Man ging scheiden en z'n vrouw had deze bank uitgekozen, dus hij wou er snel vanaf. Hij was bijna helemaal nieuw. Ik ben zooooo verliefd op m'n bank! Heerlijk om op te chillaxen. Hij komt dus bij Trendhopper vandaan??