dan weet je ineens zeker dat je volgende week mama bent/wordt

Discussie in 'De bevalling' gestart door Trotsemama1, 31 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

hallo meiden
    vanwege ernstige Bi-klachten wordt ik volgende week dinsdag ingeleid
    allemaal best spannend natuurlijk
    helemaal omdat je gewoon zeker weet dat je volgende week weer mama bent

ik vind het met de dag spannender worden hihi
    want we gaan eerst het weekend nog weg en komen dan maandag terug en dan is het natuurlijk al zo dinsdag

wie heeft dit gevoel nog meer dat je het erg spannend vind dat je al precies weet wanneer de baby komt!!

2. Jeal

Jeal Actief lid

2 mrt 2009
    305
    0
    0
    Hoi Trotsemama
    Dat is inderdaad spannend en wordt het opeens allemaal erg concreet. En weet je zeker dat de baby dan komt. Als het allemaal lukt wordt ik morgen gestript, dat geeft natuurlijk een stuk minder zekerheid, met herken wel een beetje jou gevoel.

Groetjes Jeal

3. Nicole85

Nicole85 Actief lid

23 jan 2009
    315
    1
    18
    Ja dat lijkt me zeker spannend!!!

Ik weet niet wanneer de baby zal komen en dus ook niet wanneer ik moeder zal worden... tja binnen nu en 3 weken... maar dat is een veel ruimer begrip als volgende week dinsdag...

Heel veel succes bij de bevalling alvast en geniet van je weekendje weg!!

4. Mariiyelle

Mariiyelle Actief lid

13 jan 2010
    450
    0
    0
    Spannend meid.. Alleen inleiden is alleen niet zo fijn (heb ik van horen zeggen) dat de weeénstormen in een x komt en niet als je natuur bevalt zonder inleiding!

Nu moet ik me gedachten blijven vasthouden dat ik binnen 2 wkn mama kan zijn.. ;)

5. bianca3006

bianca3006 Bekend lid

20 aug 2009
    535
    2
    0
    Ommen (OV)
    ik weet niet wanneer ik ga bevallen maar vind het wel steeds spannender worden dat het (in mijn geval dan) binnen nu en 3 weken gaat gebeuren. Het idee dat je dan ineens de verantwoording hebt over een kleine samen, en de onzekerheid van: kan ik het wel, straks houd ik de slapeloze nachten niet vol, daar gaat onze vrijheid.
    OOOOOH die hormonen.
    Maar het lijkt me idd wel erg raar om te weten dat je volgende week gewoon moeder bent.....
    Heel veel succes en heeeeeel veel plezier komend weekend!!

6. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

jeal ja ze gaan me sowieso inleiden met gel!!!
    maar moest vandaag in het ziekenhuis zijn had weer bloedverlies
    en de artsen hebben me besloten morgen al in te leiden
    moest eigenlijk vanavond blijven
    maar wou nog 1 nachtje thuis zijn en sowieso onze laatste avondje met zijn 3en zijn

7. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik wil je niet ontmoedigen maar het gebeurt weleens dat je lichaam echt nog niet wil en het inleiden meerdere malen niet lukt. en dan kan het alsnog dagen/weken duren.

maar dat gebeurt volgens mij niet zo vaak. spannend hoor, en succes met de bevalling!

8. fontana

fontana Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.288
    0
    0
    zoekende.. maatschappelijk werk of jongerenwerk.
    ergens in t Noorden.
    spannend meis,
    Ik ben ingeleid op een andere manier, ik kreeg een hormoonveter en daardoor kreeg ik ook een weeenstorm, maar geloof mij, het is te doen en het gaat daardoor lekker snel.
    (Ik liep al 2 dagen met gebroken vliezen en geen weeen...)
    Ik was helemaal in mezelf gekeerd en ik ging op een bepaald moment van 2cm naar 8 in een uurtje tijd. Toen hadden ze idd mijn vliezen gebroken en daardoor ging het zo snel, en dat met die weeenstorm erbij. Mijn mannetje was er in 4 uurtjes, de persweeen vond ik heeeeerlijk! een verademing na die andere weeen en toen was ie er zomaar.
    Je kunt het! girlpower en echt ik doe t zo weer. Je krijgt op een bepaald moment een ritme, ook al heb je geen pauze tussen de weeen, je lichaam en je geest werken dan ineens samen.
    Heel veel succes en wat ontzettend mooi dat je morgen gewoon mama bent!! whoehoe zet em op!

9. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ooh wat spannend!! Maar lees nu dat ze morgen dus al gaan inleiden ipv dinsdag, jeetje, heeeeel veel succes!!!!

Ik krijg a.s. vrijdag denk ik te horen wanneer ze gaan inleiden. Er is toegezegd in te gaan leiden bij 38 weken maar heb nog geen datum. Hoop stiekem op dinsdag maar eventjes afwachten.
    Hier ben ik niet zo bang dat de bevalling niet op gang komt. Ik heb al weeën, slijmprop verloren, verstreken baarmoederhals en ontsluiting.. dus alles is rijp om te beginnen maar mijn eigen weeën zijn niet sterk genoeg op de baarmoeder.

10. SuLa

SuLa Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.765
    1
    0
    Die van ons lag in een stuit en wij besloten tot een geplande keizersnede. We hebben die dag wel bewust laten vallen op de uitgerekende datum zodat het kindje helemaal volgroeid zou zijn. HIj bleef gelukkig zitten en tja, dan weet je dus wanneer het gaat plaatsvinden! Heeeeel vreemd en ik kon het niet echt bevatten.

Jij heel veel succes!!!

11. Jeal

Jeal Actief lid

2 mrt 2009
    305
    0
    0
    Heel veel succes morgen!!!! Hoop dat je nog een beetje een rustige nacht tegemoet gaat.

12. stef25

stef25 Bekend lid

9 mrt 2010
    500
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ken je gevoel maar al te goed! Ik zou op een maandag worden ingeleid. Ik had me gemeld en kreeg de pilletjes ingebracht. Later op de dag nog 2 en het deed nog niks. Pas de volgende dag konden ze mijn vliezen breken en toen was binnen 2,5 uur mijn zoontje geboren. Ging dus alsnog heel snel en totaal pijnloos tot aan de persweeen dmv ruggeprik.
    Heel veel succes meid. Het is een prachtige ervaring!

Deel Deze Pagina