Ik ben met 37+6 gestript. Ik had wel al 3 cm ontsluiting maar nog geen weeën. Ik vond het totaal niet pijnlijk. het was even een vervelend gevoel maar pijnlijk was het niet. Na ongeveer 30 min begonnen de weeën, 3 uur later is mijn dochtertje geboren.
Hai ik ben bij de eerste gestript. Was even heel pijnlijk maar het heeft wel de boel in werking gezet. Je kan pas gestript worden als je al iets ontsluiting heb, ik had 2 cm De volgende dag had ik 3 cm en de dag erna begon ik de slijmprop ingedeeltes te verliezen, snachts begonnen de weene en de volgende ochtend had ik een babytje in mijn armen. Succes meid!
Hoi, ik ben op een dinsdagavond gestript,zou die woensdag worden ingeleidt omdat ik 42 weken zwanger was,maar de verloskundige bood aan om een poging te doen,misschien begon het toch vanzelf,dat wilde ik graag. ben om 17.30 gestript,voelde er niet veel van,soort menstruatie pijn,en om 2.15 die nacht begonnen de weeen. om 11.40 is onze zoon sietse geboren
Ik hoop nog steeds dat ze gewoon vóór woensdag komt.. Ontsluiting is trouwens volgens mij niet noodzakelijk om te strippen..Wel dat je bmm verweekt (of verstreken, weet het verschil niet) is.. Ik vind 't allemaal zóóó spannend.. Groetjes!
ik ben 2 keer gestript, een keer met 40weken en 8 dagen, de weeen kwamen dezelfde dag nog op gang de tweede keer met 37w en 4 dagen (moeilijke zwangerschap en 3 cm ontsluiting), toen heb ik 2 dagen weeen gehad en 2 dagen erna is ons zoontje geboren. ik vond het strippen helemaal niet pijnlijk.
Ik ben 3x gestript, 3x maakte het helemaal niks uit 1x ging het wel, 2x deed het vreselijk pijn, vooral mn bekken ivm het duwen van de hand (heerlijk strippen als je flinke bi hebt). Later las ik een artikel waarin stond dat strippen sowieso nog niet helpt voor je 41 weken bent en als er binnen een uur of 3 (geloof ik) niks gebeurd is het al niet meer van het strippen (vandaar dat er een vk niet stript voor die tijd) en dat het helemaal niks hoeft te doen, je weet nl. nooit of het sowieso niet al begonnen zou zijn. Vriendin van mij is met 40 weken gestript, de verloskundige zei nog dat haar vliezen al helemaal bol stonden en met een uurtje begonnen de weeen. Zij zegt dus dat strippen wel helpt, ik denk dat als haar vliezen al bol stonden het sowieso wel begonnen zou zijn. Maar goed, als je tegen het eind loopt wil je je hoop toch ergens op vestigen nietwaar
Ik word ondertussen definitief met 39+2 gestript, dus ik ben heel erg benieuwd. Mijn vk heeft nogmaals aangegeven dat het echt wel een zetje kan geven (ook bij deze termijn) waardoor het definitief begint.
Ik ben met 39+4 gestript vanwege zwangerschapsvergiftiging en op 39+5 weken is onze kleine man geboren. Ik ben om ongeveer 12.00u gestript, deed geen pijn maar was even een rot gevoel, rond 16.00u echt duidelijke weeen (ik had ook blaasontsteking dus dat voelde ik ook) en de volgende dag om 11.24u is hij geboren.
Nah, ben dus net gestript (heel blij dat dat kon) en ik moet zeggen dat het me echt super meeviel..Het is niet het meest prettige gevoel uiteraard, maar het was ook niet pijnlijk ofzo..Dus ladies, thanx voor jullie reacties en nu maar hopen dat het effect heeft! Groetjes!
Ik ben vandaag ook gestript, en heb sindsdien behoorlijke krampen en harde buiken. Ben benieuwd wat de nacht zal brengen.