Ik zou graag ervaringen willen lezen van mensen die ervaringen hebben met stronghold vlooienbestrijding Op internet krijg ik niet super veel gevonden
is het voor een hond? hier super ervaring mee is geloof ik wel alleen tegen vlooien niet tegen teken maar dat lijkt me ook minder relevant in deze tijd van het jaar
Hier werd het afgeraden, omdat het te veel gebruikt wordt en hiermee een soort resistentie opgebouwd zou worden of iets. Andere middelen zouden in dat opzicht beter werkzaam zijn. Maar goed, ik heb er verder geen verstand van en wij gebruikten stronghold voorheen met volle tevredenheid.
Stronghold is één van de beste middelen tegen vlooien!! Van resistentie bij dit middel heb ik nog nooit gehoord.
owke voor een kitten en kat ik had al eerder een topic geopend over vlooien op me nieuwe kitten daarom ben ik op zoek naar mensen die er goeie ervaringen mee hebben of slechte natuurlijk maar hoop meer goeie ben gewoon erg benieuwd of het wel echt werkt want heb vandaag weer 1 vlo ontdekt op de kitten
Heel goede ervaringen mee met mijn katten, heeft hier echt een plaag voorkomen. Het hielp naar mijn weten ook tegen wormen, maar misschien zijn er meerdere soorten. Ik had in elk geval altijd stronghold tegen vlooien en wormen. En kocht het altijd bij de dierenarts. Ik gebruikte het 4x per jaar toen de katten buiten kwamen en 2x per jaar in het voor- en najaar, toen ik binnenkatten had. Als het daarnaast nog nodig was gebruikte ik een ander goedwerkend middel wat iets goedkoper was.
Ja klopt ook tegen wormen idd Zou je misschien willen toelichten hoe het een plaag heeft voorkomen want ik ben als de dood dat het een plaag wordt
Misschien was het Frontline bedenk ik me nu.. Whaha, geen idee meer . Ik heb in ieder geval onze dierenarts om advies gevraagd
Vind het supergoed spul, gebruikt toen ik de katten als kitten kreeg met vlooien en later nog wel eens (binnenkatten dus schijnbaar op mij binnengekomen). Snel alles dood. Maar ik zou in jouw geval even met dierenarts overleggen, omdat ze recent behandeld zijn met een ander middel toch? Er moet wel een bepaalde tijd zitten tussen behandelingen als er een soortgelijke werkzame stof in zit. Oh en alsnog ontwormingtabletje geven, want Stronghold werkt wel tegen allerlei wormen, maar niet de lintworm, en die wordt juist door vlooien overgebracht.
ik wissel af stronghold voor zowel de honden en katten en practic ofzo voor de honden en voor de katten heb ik de vorige keer ook iets anders bij de dierenarts gehaald (ben vergeten welke). maar het is goed soms af te wisselen in de wat duurdere merken dan bouw je niet zo snel een resistentie. maar stronghold blijft bij ons terug komen
Had het nagevraagd en het kon gelukkig gewoon weer worden toegediend En idd van de lintworm weet ik het ben ook zo bang dat de kleine straks wormen krijgt Maar tot nu toe bijna alleen maar positieve reactie s gelukkig Ben al wat meer gerustgesteld Heb het nog nooit hoeven gebruiken daarom weet ik ook niet of de werking echt goed is maar zo te lezen wel
Hier ook positief. We hebben een vlooienplaag gehad van de zomer. Frontline en Advantage gebruikt. Deden helemaal niets. Stronghold gebruikt en direct weg.
owke dat klinkt goed heb je ook omgevingsspray gebruikt gehad en hoe lang duurde het voordat de laatste vlo het loodje legde ongeveer en zaten ze ook in kleding en kasten ofzo ik ben zo bang dat het een plaag wordt
Stronghold werkt top. Het is volgens mij ook alleen maar bij de dierenarts te koop en niet goedkoop. In tegenstelling tot middelen uit de dierenwinkel zijn vlooien hier vaak niet resistent voor
Ik had een kat die was behandeld, en daar kwam een kat uit het asiel bij, die onder de vlooien zat. En ik had in dat huis nog vloerbedekking ook. Ik had jaren eerder al eens een plaag gehad, en dat ging razendsnel, vooral in het seizoen. Die tweede keer liet ik me adviseren door De dierenarts, en die raadde me dit aan. Ik heb toen beide katten behandeld en mijn beddengoed gewassen (daar was ik ze ook al tegen gekomen. Voor je het weet zit je vloerbedekking vol, dat gaat zo snel! Maar dit werkt zo effectief, de vlooien gaan echt dood, terwijl heel veel middelen afstotend werken. En afstotende middelen werken niet voldoende. Het had niet een paar dagen langer moeten duren, dan had mijn huis misschien al vol gezeten en ik wilde echt geen gif gaan sprayen met kleine kinderen in huis!