Ervaringen met stronghold

Discussion in 'De lounge' started by Emama, Nov 17, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nikki88

Nikki88 VIP lid

Jul 29, 2008
    11,656
    230
    63
  2. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

Jan 19, 2010
    1,973
    2
    38
    oosten van het land
    Helaas werkte het niet hier. Ook een hardnekkige vlooienplaag gehad bij kitten vanuit nest. Ga naar de dierenarts en vraag om een tabletje. Helpt echt het beste. Binnen half uur vlooien dood en volgende dag met kam door de vacht ook geen enkel eitje

3. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113
    Omgevingsspray deed helemaal niets hier.

4. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

Jan 19, 2010
    1,973
    2
    38
    oosten van het land
    Bij ons werd het idd een plaag en tot in de badkamer aan toe kwam ik ze tegen. Afgrijselijk heb er nog een trauma van.
    Heb bij de dierenarts omgevingsspray gehaald, uiteindelijk heb ik wel 10 bussen nodig gehad en duurde het twee weken voor ik geen vlo meer aantrof. Heb om de dag gespoten en grondig gestofzuigd.

5. Emama

Emama Bekend lid

Jun 13, 2016
    792
    118
    43
    jeetje jammer dat er niet alleen positieve ervaringen zijn

want zag dus vandaag weer een levende op de kitten hoe lang duurd dat voordat die ranzige beesten dood gaan verschrikkelijk vind ik het de kitten loopt en ligt op de bank ik durf zelf er niet meer op te zitten zo vies vind ik het heb overal jeuk snap niet dat ze niet dood gaan heb er maar weer 1 gezien maar wel levend maar bijna geen poepjes poepje in der vacht heb de da weer gebeld en moet kijken over een week anders weer bellen of langskomen

6. Damay77

Damay77 VIP lid

Apr 18, 2010
    13,734
    7,501
    113
    Female
    Sorry maar ik vind dat je heel erg overdrijft. Heb toch een wat geduld! Het duurt wel een paar weken voordat vlooien geheel uitgeroeid zijn. Er kunnen overal in huis eitjes liggen die de komende weken nog uit kunnen komen. Die vlooiej moeten eerst op je behandelde kat komen en hem bijten om het spul binnen te krijgen. Dat kost tijd. En om nou niet op je bank te durven zitten vind in overdreven. Ik hoop echt dat je kinderen nooit hoofdluis krijgen want dan heb je helemaal geen leven.
    Ik zou ook oppassen met wat je op je kitten doet. Ik vind 2-3 x stronghold/vlooienmiddel op een jonge kitten heel veel. Is ook heel slecht.

7. Emama

Emama Bekend lid

Jun 13, 2016
    792
    118
    43
    Ja had het gevraagd aan de arts en volgens hem kon het al eerder. Maar goed ik heb nog nooit vlooien in mijn omgeving gehad vandaar dat ik zo reageer vind het gewoon verschrikkelijk

En hoop idd dat mijn kleine nooit luis krijgt want ik heb het weleens gehad vroeger en dat vond ik echt verschrikkelijk toen ik zo klein was al

Ik ben gewoon heel bang dat het niet helpt dat spul en dat wel me hele huis onder zit

8. Twingia

Twingia Fanatiek lid

Dec 7, 2013
    1,151
    1
    38
    thuis dingen doen, met de kinderen knuffelen.
    Friesland
    Hier werd door de dierenspeciaalzaak aangeraden om verschillende producten met verschillende werkzame stoffen om de beurt te gebruiken.

9. Chels89

Chels89 Bekend lid

Apr 22, 2014
    799
    128
    43
    Hier een plaag gehad door een aanloop kat, stronghold gebruikt en omgevings spray was hier ook noodzakelijk. Kan me nog herinneren dat ik 2 merken had, maar weet niet meer of ene nou niet hielp of dat ik voor zekerheid 2 merken had, volgens mij was het bolfo spray en Indoor-X.

Share This Page