Volgens mij komt het doordat de doorgang dan al wat breder is. Maar het hoeft natuurlijk niet zo te zijn dat een 2de of 3de kindje sneller geboren word. Hier was het toevallig wel zo.
Hoi Mijn 1e bevalling was sneller dan de 2de. Dus het is niet zo dat bij latere zwangerschappen je er op kunt rekenen dat het sneller of makkelijker gaat. Liefs
Hier was het aanzienlijk sneller, de eerste bevalling duurde 16 uur en de tweede maar 2 uur, ik had het nooit verwacht dat het zo snel zou gaan.
Lijkt mij dat het komt omdat de boel al is 'voorgerekt' ( blugh ) Maar ik hoop van harte dat het klopt! Wil die ellende met de 1e bevalling niet nog een keer mee maken.
Oooooh dat wil ik ook! Mijn bevalling was al 2 dagen bezig met lichte weeën/niet kunnen slapen ellende. De echte ellende begon rond 6 uur s'ochtend en 23 uur was hij er. Waar kan ik een bevalling van 2 uur bestellen?
1e 24uur 2e 1,5uur 3e 3 uur dus bij mij wel van toepassing, maar het kan ook best dat een 3e of 4e bv weer veel zwaarder is dan een 1e...
1,5 uur Dat is snel zeg. Mijn moeder had ook dat het sneller ging. Eerste (ik) 12 uur tweede 5 uur Derde 3 uur Ik hoop ook op sneller al vond ik 18 uur ook nog wel te doen. Bij mij werd het pas zwaar toen de weeën na 16 wegvielen door het breken van de vliezen. Maar de eerste 16 uur gingen prima.
WOW!!!! Ik heb een paar supersnelle bevallingen voorbij zien komen. Mijn vriend moet straks waarschijnlijk vanuit Frankrijk komen, dus 2 uurtjes.....hmmmmm klinkt aantrekkelijk, maar ik hoop toch dat ik het kan uitstellen tot hij er is
Ben benieuwd dan. Ben van mijn 1e in 3 en half uur bevallen, ben benieuwd hoelang ik dan over een 2e doe. De vk had al wel gezegt dat ik waarschijnlijk het ziekenhuis niet hal en das hooguit 10 minuten rijden
Nou, stel dat het ooit nog een keer mocht gebeuren, ik teken ervoor hoor. Effe een uurtje het gevoel hebben dat je gevierendeeld wordt, daarna baby eruit persen en dan je kindje vast mogen houden... Ideaal
jeetje zeg wat een snelle bevallingen! de 1e duurde hier in totaal 3 dagen! en is uiteindelijk met ks gekomen! ben benieuwd hoe snel hier de 2e bevalling gaat! Iemand daar ook ervaring mee, de 1e ks en dan van de 2e wel sneller bevallen?
Bij mij ging de 2e ook veel sneller. De eerste in 12 uur en de tweede in 4 uur. Ik ben benieuwt wat de 3e gaat doen! Je hoort het heel vaak dat het steeds sneller gaat.
mijn bevalling van jurre duurde acht uur(wat ook niet lang is maar het was een ware hel :--) ) en mijn bevalling van jurre duurde twee uurtjes( op drie kwartier van 3cm naar tiencm) en ik zou het zo opnieuw doen(wat ik niet ga doen want ik heb echt voldoende aan mijn twee beertjes haha) alvast succes en ik wens iedereen hier ook een supersnelle makkelijke bevalling toe
oja ik had trouwens bij beiden een epidurale,maar bij jurre heb ik daar helemaal niks van gemerkt!awawaw bij bjarne heb ik niks gevoeld van pijn(behalve de eerste tien weeen ofzo) ik ben een belgje dus bij ons is een epidurale normaal.ik geloof dat dit in nederland niet zo gauw word gegeven he??
Mijn eerste was er in 10 uur, mijn tweede in 4,5 uur. Hoe het komt..? Het schijnt dat de weg al een keer vrijgemaakt is en je lichaam het bevallen dus sneller oppakt. Het weet als het ware wat het moet doen... Dit heb ik me ook maar laten vertellen trouwens, dus of het waar is..?