ervaringen met (T)FF ICSI behandelingen (4x)

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Letiven, Dec 28, 2021.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Parel30

Parel30 Fanatiek lid

Mar 30, 2019
    1,120
    1,283
    113
    Female
    Ik ben nu 11 weken zwanger van ECD ❤️

Leraje likes this.
  2. Kramertje

Kramertje VIP lid

Apr 4, 2019
    7,275
    5,871
    113
    Female
    Graag gedaan en je bent zeker niet de enige hoor. Je hoort het inderdaad niet vaak maar de embryoloog vertelde ons dat het toch relatief vaak voorkomt bij slechte kwaliteit eicellen.

Ons kind voelt voor 1.000% mijn kind. Wij hebben de donatie van de eicel enkel als bouwsteentje gezien die we nodig hadden. 9 maanden lang heeft ons ventje in mijn buik gezeten, is hij met mij verbonden geweest en heb ik hem voorzien van voedingsstoffen. Mijn buik is zijn huisje en veilige haven geweest en hierin is hij gegroeid van een klompje cellen naar het prachtige ventje wat hij nu is. Hij lijkt zelfs in meerdere opzichten op mij, zowel qua uiterlijk als in doen en laten. Het is en voelt in alle opzichten als mijn kind en we denken er niet eens over na dat er een donatie aan te pas is gekomen. Ik zou je kinderwens dus zeker hier niet van laten afhangen.

In het UZ Gent zit je goed op je plek en zeker bij Dr. Stoop. Hopelijk kan hij nog iets voor jullie beteken en mogen jullie heel snel ook trotse ouders worden van een prachtig wonder ❤️

Leraje likes this.

Share This Page