Hoi meiden, Heeft iemand ervaring met TI (timed intercourse)? Mijn vriend en ik zijn helemaal onderzocht en perfect vruchtbaar bevonden, maar we zitten nou in ronde 17 en ben nog steeds niet zwanger. We hebben op de juiste dagen seks, ik gebruik al enkele rondes ovulatietesten. Nou stelde m'n gyn voor om te starten met TI. Dag 3 tem 7 moet ik Clomid nemen, dag 11 bloedonderzoek, dag 12 echo en spuitje Pregnyl. Daarna seksen op commando Maar vraag me af of die hormonenkuur nou wel nut heeft, alles is nl. perfect normaal... Iemand ervaring? Groetjes Flapje
Gestimuleerde cyclussen willen nog wel eens net wat meer kans geven, omdat je dan vaker 2 of 3 eitjes hebt. Het zijn geen dubbele kansen, maar net wat % meer kans. Maar vaak wordt dat dan in combinatie met IUI gedaan, zeker als je al een tijd bezig bent en verder alles goed is. Zo op deze manier heb ik er nog nooit van gehoord.. Heb je zelf wel een regelmatige cyclus? Als je cyclus wat onregelmatig is, dan kunnen de kansen met hormonen ook net wat hoger liggen, puur omdat je dan meer eisprongen per jaar hebt, maar dan wordt het gesproken van ovulatie-inductie.
Dag Flora, Er staat idd bovenop het blad ovulatie inductie en dan daaronder staat dan de methode T.I. omcirkeld (IUI en IVF zijn geschrapt). Ik had verwacht dat ze gelijk IUI zouden voorstellen want ik heb idd regelmatige cyclussen en iedere maand netjes mijn eisprong. Er staat nog bij "1/6" dus ik kan net zoals bij IUI 6 pogingen ondernemen. Hmm afwachten dan maar...