Deze test liet een vriendin van me zien... Ik vind het zelf nogal lastig om te zeggen of hij positief of negatief is.... Zou iemand hem anders even in het negatief willen zetten?? Misschien dat er dan meer duidelijkheid is.... Hoop zo dat het raak is....ze wachten al een tijdje.. Bedankt voor de hulp! Sorry voor de slechte foto...(we kregen hem niet duidelijker)
ik zie maar 1 streepje...al lijkt er nog een grijzig streepje te staan...maar staat die niet veel te dicht bij de controlestreep?
De test is niet mooi doorgelopen, zou een nieuwe doen.... In negatief is het ook meer een vlek ipv een streep.
Als we naar de test kijken in het echt zien we wel een tweede streepje en volgens mij ook wel op de goede plek, maar kan niet zo goed zeggen of die nou roze is of grijs.... (de streep moet aan de rechterkant van de donkere lijn zitten) We hebben een nieuwe foto gemaakt..zoek m even op!
Ik zie wel iets, maar lijkt meer grijs dan roze.. Over n paar dagen nog eens testen? Dan zal ie wel duidelijker zijn als ie positief is!
Er lijkt een 2de streep te staan maar durf niet te zeggen of hij positief is ik zou over 2dagen een nieuwe test doen succes voor je vriend hopelijk is het raak
Deze test zou ik als mislukt beschouwen. Zie wel wat, maar of dat lijntje daar wel goed staat, geen idee. Gewoon opnieuw testen.
volgens mij is dat niet helemaal juist. Het blauwe gedeelte hou je toch vast en het witte stukje dip je in de urine. Dan verschijnt bij het doorlopen het testresultaat en dan de controlestreep. De controlestreep staat dik naast het blauwe stukje. In het wazige blurry stukje aan de linkerkant van de dikke roze streep zie ik namelijk wel een streepje.... Ik heb nog niet eerder een test gezien waarbij eerst de controlestreep kwam en vervolgens het testresultaat. De controlestreep is er juist voor zodat je weet dat de urine goed is doorgelopen.