Dames die al een kindje hebben, bij wie klopte de Chinese geslachtskalender en bij wie niet en houden jullie er rekening mee? Ben benieuwd
hallo bij mij klopte het ook en bij mijn 2 vriendinnen ook. heb er deze keer geen rekening mee gehouden
Bij mij klopte het ook. bij vrienden en bekenden ook op 1tje na. Maar als t een tweeling wordt een jongen en een meisje klopt ie ook niet dus tja... 90% betrouwbaar toch?.. Ik hou er bij een tweede geen rekening meer (bij de 1e ook niet trouwens. Als t maar gezond is
Hier klopte het twee keer wel en twee keer niet, 50/50 dus. En ik hou er geen rekening mee, al vind ik het wel grappig om op te weten. Ik geloof er niet in trouwens.
hi dames! ik heb een dochter en dat kwam overeen, mijn schoonzusje idem... in een ander topic ging het over een rekensommetje... ik dacht 49 + maandgetal waarin je conceptie plaats vond - leftijd, die uitkomst trek je steds 1, dan 2, dan 3 etc tot je niet meer kan aftrekken. bij even is het een meisje, oneven jongen. als ik doorreken komt het overeen met de chinese kalender. mijn komende 3 maanden geven volgens de chinese kalender mijn voorkeur dus hope so! maar..... ik zal uberhaupt al blij zijn als ik weer zwanger mag zijn..... en als het maar gezond is, hoe cliche ook tis echt waar!
effe der bij zeggen dat ik die chinese kalender bekeken hab nadat ik zwanger was! dus niet speciaal op heb gezocht wanneer ik best een jongetje of een meisje zou kunnen verwekken!