Hoi Dames, Mijn telefoon meegewassen in de wasmachine Dat vind ik opzich nog niet zo erg maar wel dat mijn agenda erop stond. Voel me zo stom dat ik het alleen daar in heb opgeslagen, mijn mannetje zn eerste tandje, wanneer die ging staan/lopen.. Weet iemand of dit nog terug te halen valt? Ben best heel verdrietig nu
Oeh dat is klote. Wat voor telefoon had je? Mijn agenda staat namelijk gesynchroniseerd met die van mijn vriend en met de computer, via ICloud.
Allereerst telefoon niet aanzetten!!! Door het vocht kan hij kortsluiting krijgen. Uit elkaar halen (batterij eruit e.d.) en een dag op de verwarming laten liggen. Zodat hij goed droog is. Daarna kun je kijken of hij nog weer aan wil. Zo niet, dan zul je er toch ff mee naar een winkel.
De telefoon stond aan toe hij erin ging, toen ik hem uit de wasmachine haalde maakte hij een krrrg geluid, nu ligt die uit elkaar op de wasmachine. Ik hoop zo dat ik mijn agenda nog kan inzien maar vrees het ergste
Eigenlijk is dat nog niet eens zo'n ramp in dit geval. Deze telefoons kunnen wat meer hebben dan de nieuweren. Laat hem goed drogen voor je hem aan zet en kijk dan ff verder. Sterkte ermee!!!!
De losse onderdelen in een bak met rijst leggen en daar zeker een week tot anderhalf week laten liggen. Mijn Iphone heb ik zo kunnen redden en alles staat er nog op en doet het nog.