We zijn toe aan een andere auto. Nu zijn we ook voor een derde bezig dus gelijk daar over aan het denken. We moeten dan een MC cabrio later een toby erin plaatsen daarnaast mijn zoon zit nog op een verhoger is pas 1,21 dus voorlopig zit hij daar nog op. En moeten genoeg plaats hebben voor onze dochter van 9 en eventueel een volwassen persoon. Maar nu dus de vraag welke auto past dit . We hebben nu een BMW 3 serie uit 94 en daar past het dus niet . Dan zit mijn dochter er zo tussen geperst dat het voor haar niet meer comfortabel is . Ik wil graag een opel zafira ook met het idee dan kunnen zoon en dochter uit elkaar gehaalt worden (hebben vaak ruzie in de auto) Mijn man wil dus weer een BMW maar dan de station maar ben bang dat het niet gaat passen omdat het nu ook al niet gaat zal het ook in een nieuwere versie niet passen. Dus kom aub met merken dat het wel past
Zal ik tegen mijn man zeggen, die wil een 3 serie en willen misschien tzt nog een 3e kindje Ik wil sowieso geen BMW hihi. ik zou iig kijken naar een auto met 'losse' stoelen ipv een 1 bank.
Wij hebben een 3-serie, ik ben nog geen kinderstoel tegengekomen die in het midden mag. ANWB heeft een test gedaan hoe fijn auto's zijn voor gezinnen, misschien die even opzoeken?