Kan het zijn dat het begonnen is?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Edel, 3 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Edel

Edel Bekend lid

23 feb 2013
    794
    0
    0
    Schoten - België
    Hallo iedereen,

Ik ben vandaag precies 36 weken en ik ben deze morgen opgestaan met een drukkend gevoel "beneden" en steekjes in mijn vagina. Wat meer witverlies dan anders en vaak harde buiken. Mijn buik is ook een stuk lager en ik heb het gevoel dat ze ook anders ligt want ik voel haar voetjes en knietjes op heel andere plaats bewegen. Telkens ik wandel vandaag heb ik het gevoel dat de zwaartekracht haar nog meer naar beneden trekt.
    Is het gewoon nog voorwerk of begint er iets? De gynaecoloog had vorige week gezegd dat het niet erg zou zijn mocht ze al komen. Ik ben gewoon benieuwd of dit nu iets wil betekenen en hoe het bij jullie begon? Of ook bezig is....

2. Aloe

Aloe Niet meer actief

Lijkt eerder dat ze wat verder ingedaald is.

3. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Kan... maar hoeft helaas niet.

Ik heb al dik twee weken de dingen die je beschrijft, maar zolang er nog geen regelmaat zit in de 'krampen' en het dus echt weeën worden, is het meestal alleen maar voorwerk of oefenen :)
    Bij m'n eerste heb ik zelfs ook wel gehad dat er urenlang regelmatig weeën kwamen, echt best pijnlijke, maar als er dan iemand belde of er gebeurde iets anders afleidends, ebden ze weer weg :(

Je merkt het waarschijnlijk wel wanneer het menens wordt. Succes!!

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Idd klinkt als indalen

5. Edel

Edel Bekend lid

23 feb 2013
    794
    0
    0
    Schoten - België
    Bedankt voor jullie reacties! Ik denk ook eerder voorwerk en verdere indaling. Mijn andere bevallingen en hoe het begon enzo waren zo verschillend.

6. Mik80

Mik80 Lid

1 feb 2013
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb dat gevoel ook. Echt alsof de beeb er elk moment uit kan vallen en inderdaad steken in de vagina. Volgens mijn vlos heeft dat te maken met het feit dat je bekkenbodem en alles aan het verweken is en ruimte aan het maken is en ook indalen. Bij de eerste 2 had ik dit niet.

7. nedjla

nedjla Fanatiek lid

16 jun 2008
    1.773
    40
    48
    ik denk gewoon indaling van het kind

8. Edel

Edel Bekend lid

23 feb 2013
    794
    0
    0
    Schoten - België
    Ons zoontje is 7 weken te vroeg geboren en ons dochtertje daalde pas in tijdens de arbeid. Dit scenario hebben we nog niet gehad hihi. Ik vind het wel spannend dat er dus al iets begonnen is. Mijn mama en zelfs ons zoontje van 6,5 jaar vonden ook dat ze ineens lager zit.
    Wel een vreemd gevoel als ik rondloop dat je zo druk hebt en zoals Mik80 beschrijft.

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nou verheug je niet te veel meid...indalen betekent niet dat je bevalling begint.

10. Edel

Edel Bekend lid

23 feb 2013
    794
    0
    0
    Schoten - België
    Weet ik wel en ik hoop dat ze ook nog heel even wil wachten want ze zijn de slaapkamers aan het renoveren en ik zou dat toch nog graag af hebben! Ik ben ook nog maar 36 weken dus ze mag ook nog eventjes op zich laten wachten van mij maar ik was gewoon benieuwd. :)

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Oh ja is dacht even dat je ervan uit ging dat dit het begin was :D valt anders tegen als je dan nog lang zit te wachten...

Oh jeetje nou dat ze dan nog maar even blijft zitten hahaha

12. Shirleymommy

Shirleymommy Fanatiek lid

28 dec 2012
    1.307
    28
    48
    NULL
    NULL
    Jah ik denk ook dat ze aan het indalen is. Ik loop al 4 weken met voorweeën en harde buiken.

13. Edel

Edel Bekend lid

23 feb 2013
    794
    0
    0
    Schoten - België
    De voorweeen en harde buiken heb ik ook al een tijdje! Ik heb een gevoelige baarmoeder. Bij een paar stappen en zeker als ze beweegt heb ik prijs. En 's avonds een tweetal uurtjes in de zetel is het ook van da. En dan zijn ze pijnlijk. 16 oktober moet ik terug op controle bij de gynaecoloog en dan ging hij al eens voelen hoe het zat......

Deel Deze Pagina