Hallo iedereen Ik heb sinds gisteravond (een uur of elf) behoorlijk vaak harde buiken (niet echt regelmatig) en een behoorlijk zeurende pijn in mijn onderrug, die komt en gaat. De ene keer is het wel regelmatig de andere keer niet. Het doet wel behoorlijk pijn als het er is. Nu is mijn vraag kunnen dit weeen zijn? Ik durf zelf eigenlijk niet zo goed naar de VK of de huisartsenpost te bellen omdat ik ten eerste de pijn in mijn rug heb en niet in mijn buik ( ik weet dat het ook rugweeen kunnen zijn maar toch) en ik denk dat ze het toch weer afdoen met: gewoon een poosje rustig aan doen en als het erger word even weer bellen. Wat denken jullie hiervan? Ik word er wel behoorlijk angstig van maar ik weet niet zeker of het wel reden is om bang van te worden...
Hallo, Ik zie dat je pas 29 weken zwanger bent. Bellen kan nooit geen kwaad. Zeker niet als je er onzeker over bent! Ik zou gewoon even je VK bellen! Dat vinden ze helemaal niet erg want daar zijn ze voor! Succes!
Hoop dat het weer een beetje afgezakt is? Als je echt rug weeën zou hebben, geloof me dan zit je niet meer relaxt achter je pc... Veel succes
hoi hoi Ik heb gisteren uiteindelijk toch maar even de VK gebeld, want ik vertrouwde het niet helemaal. Zij heeft me inwendig onderzocht en kwam tot de conclusie dat ik geen ontsluiting had. Ze wilde toch wel even naar het ziekenhuis bellen, om met de gynaecoloog te overleggen. Deze zei dat ik maar even langs moest komen om een urineweginfectie uit te sluiten. Eenmaal in het zkh werd ik aan een ctg apparaat gelegd en het bleek dat ik elke twee minuten weeen had. De gynaecoloog heeft me ook nog even inwendig onderzocht en kwam tot de conclusie dat ik een halve centimeter ontsluiting had. In mijn urine was niks te vinden, dus de weeen waren niet te wijten aan een blaasontsteking. Ik moest vannacht blijven ter observatie, om te kijken dat de ontsluiting niet verder zou gaan. Vanmorgen rond 05:30 zijn de weeen gelukkig opgehouden en mijn ontsluiting was ook niet verder gegaan dus ik mocht naar huis. Mijn man en ik schrokken wel even gisteren, en we waren even bang dat ons kleine mannetje veel te vroeg geboren zou gaan worden. Ik moet het nu gewoon rustig aan doen en afwachten of het de komende week rustig blijft in mijn buik. Ik heb nog wel steeds die zeurende pijn in mijn onderrug maar dat zal er dan wel bijhoren.