Hallo dames, Ik heb op deze site gelezen dat sommigen doorzichtige nagellak op hun ovutest doen, zodat het testresultaat beter behouden kan worden. Dit leek me wel handig omdat ik ze wil bewaren en ze dan vervolgens ook onder elkaar wil kunnen leggen, om zo het verloop te kunnen zien. Maar goed, mijn vraag; wanneer doe ik dit erop? 5 a 10 min. na de test, dus wanneer ik hem af moet lezen, of moet ik hem eerst langer laten drogen, bv een uur? Wanneer is het beste moment hiervoor? En op welk tijdstip testen jullie? Alvast bedankt! Groetjes Gwen
heb gehoord dat ze het doen op positieve zwangerschapstesten maar lijkt me dat de test wel al droog moet zijn voor je er blanke nagellak op kan doen...
Bedankt voor jullie reactie's. Ik dacht dat ze dit ook met ovulatietesten deden omdat die ook nogal wat verkleuren. (tenminste bij mij worden ze lichter e.d.) Als ik de test na 5 min. moet aflezen, is hij eigenlijk nog niet helemaal droog, hoewel hij daarna weinig tot niets meer bijkleurt. Ik denk dat ik gewoon wacht tot hij echt droog is. (het werkt iig wel want die van gister ziet er nog net zo uit als toen ik hem net gedaan had) Ik heb toen na 15 min. lak erop gedaan. Groetjes Gwen
Van sommige heb ik ook de testen bewaard, maar heb er nooit nagellak op gedaan. Bij mij blijven ze gewoon goed. Misschien niet bij alle merken. Ik zou er na een uur lak op doen! Weet je zeker dat hij goed droog is ja toch! Vind het ook leuk om te bewaren. Voor hetzelfde geldt is het die test die je kindje heeft verwekt hiih. succes
Bedankt voor je reactie. Ik heb goedkope dipsticktesten en die verkleuren wat. (Misschien moet ik ze ook gewoon ergens in bewaren en niet boven op de kast,haha) Met welke ovulatietesten heb jij getest? En idd misschien zit DE test er wel tussen Maar voorlopig wil ik gewoon zeker weten of ik wel weer een eisprong heb en zo ja wanneer. (Straks nog tijd genoeg om me weer druk te maken om een eventuele bevruchting.) Groetjesss
Ik gebruik de matcare testen! succes met het vinden van je eitje. Ik heb hem vandaag gevonden jeeeehhhhh. Groetjes
Ik heb ook niet dat ze verkleuren. Ze blijven gewoon zichtbaar. De testen zijn mij ook veel waard, want het is toch heel bijzonder om positief te testen. Ook de ovu-testen heb ik allemaal bewaard. Ik bewaar ze in een dicht doosje in de kast, misschien dat dat scheelt?
Ik bewaar ze nu ook anders. Ook in een doosje in de kast. Eerder bewaarde ik ze boven op de kast in een open bakje. Nu blijven ze idd beter zichtbaar. Met Nagellak op zich nog beter, maar hierdoor wordt het witte v/d test een beetje gelig dus verkleurd het in zijn geheel ook iets. En dat wil ik eigenlijk ook weer niet Dus ik bewaar ze nu voortaan afgesloten in een bakje. Liefs Gwen