hallo, Blijven de testen van kruidvat die van 2 voor 5 euro altijd helemaal wit als je negatief test op het controle streepje na dan natuurlijk?? Het lijkt alsof er een heel licht streepje staat. Ik wilde eigelijk nog niet testen maar heb verschrikkelijke kiespijn en moet morgen naar de tandarts. Heb waarschijnlijk weer een ontsteking in mijn mond dus wilde even kijken of ik zwanger was voor de zekerheid.
Morgenochtend nog 1x testen met ochtendurine. Als je zwanger bent en het streepje van vandaag is dus echt, dan moet het streepje wel iets donkerder zijn morgen! Ik had ook echt hele vage verschijningen op mijn kv test, maar ik werd wel (na 4 dagen overtijd) ongesteld Succes
nee krijg het niet op de foto zo licht is het. En het was bij 5 min dat ik keek. Op de verpakking staat bij 5 min aflezen en ben dus even verder gegaan met opruimen en ben daarna gaan kijken
Als je het na 5 minuten als zag zou ik zeggen dat het een ECHT streepje is...soms hoor je verhalen over een vaag streepje ver na afleestijd en dat is dan een indroogstreepje maar als jij na 5 minuten hebt gekeken en je zag iets dan denk ik dat het wel iets betekend..zeket omdat je nog 4 dagen voor je nod zit! Hoop dat je nog een testje over hebt zodat je morgen ochtend nog eens kan proberen en dan kun je vergelijken! Als ook daar een streepje opstaat zou ik dat wel melden aan je tandarts!(hoe licht dan ook..want morgen hoeft hij nog niet donkerder te zijn als vandaag! Verdubbeld nm om de dag!) xxx
O Ano, wat spannend, hoop voor je dat er morgen een duidelijkere streep staat, zou wel echt heel fijn voor je zijn..
Kan het zijn dat je bedoelt dat je ziet waar het streepje zou moeten staan? Je ziet nl wel een "doorzichtig streepje", die verkleurd als je zwanger bent. Als het geen kleur krijgt dan is het helaas negatief (sorry). Hoe dan ook hoop ik dat het iig wel goed nieuws is voor je! xxx
Deze testen blijven echt wit als er geen HCG wordt gedetecteerd. Hebben geen indroogstreepje. Morgenochtend idd nog een keer met ochtendurine testen. Hij zou dan echt duidelijker moeten zijn. Kijk maar eens in mijn album bij Diversen, getest vanaf 3 dagen voor NOD.
Hij ziet er zo uit als jouw eerste test. Zo licht bijna niet te zien. Maar ik bedacht me:ik zeg gewoon tegen de tandarts dat ik waarschijnlijk zwanger ben. En doe op of na mijn nod nog wel een testje. Ben zelf normaal gesproken niet zo van het testen voor de nod. Maar nu in verband met de tandarts
mmmmm jeetje wat spannend, ow ik snap je maar al te goed. Maar als ik jou was wilde ik zeker weten tegen de tandarts zeggen of ik zwanger was, ik wilde het dan nu ook zo snel mogelijk weten. Maar goed ik ben jou niet hahaha dus je hebt groot gelijk, heel veel toi toi toi en ik hoop dat je super knallerige test gaat krijgen. Groetjes Wilma26
@wilma,ik wil het eigelijk ook wel zeker weten maar aangezien ik nog voor mijn nod zit ben ik ook weer bang dat ik gewoon ongesteld word. Ben ook een ongeduldig persoon Heb ook nog niet zo lang geleden een miskraam achter de rug. Dus ik bescherm me eigen ook een beetje van het kan zijn dat ik gewoon ongesteld ga worden.
Spannend Ano!! Maar ik denk, dat als je met 5 minuten het streepje al kon zien dat je je dan zeker over een paar dagen weer moet testen. Dan zou het streepje duidelijker moeten zijn. Wanneer moet je naar de tandarts? Ik zou gewoon je vermoeden uitspreken hoor! Succes!
Jaaa tuurlijk, daar heb je ook zeker weten gelijk in hoor. Ik herken het heel erg, bang voor de teleurstelling en voor het eventuele verdriet. Meis test gewoon na je nod en idd wat cyntje78 zegt gewoon je vermoedens uitspreken naar de tandarts. Ik ga je heel veel succes wensen ik hoop dat jullie zwanger zijn, en dat je een hele mooie duidelijk test gaat krijgen na je nod. Liefs Wilma26
Hey ano, heb je vanmorgen nog een keer getest? Ik heb net getest en zie een heel licht streepje (zie album). Durf het bijna niet te geloven....
Heee hoi, Ik heb je testen bekeken ik zie zeker weten wel iets, maar het is wel een ietsiepietsie vaag. Maar dat gaat vast de komende dagen alleen maar beter en mooier worden. Alvast een kleine van harte gefeliciteerd. Groetjes Wilma26