Goedemorgen, Gisteren kwam ik op de spoedeisende hulp terecht, omdat ik al een paar dagen hele erge buikpijn heb. Ik heb al eerder een buitenbaarmoederlijke zwangerschap meegemaakt, en dat was waar ze in eerste instantie aan dachten. Gelukkig zagen mijn eileiders er goed uit en was er een zwangerschapsring ín mijn baarmoeder te zien. Echter zagen zij ook veel vocht/bloed in de baarmoeder. (Ik bloed overigens niet uitwendig.) Het is nog niet duidelijk wat dit is. De gynaecoloog zei dat het een gebarsten geel lichaam kan zijn, of een cyste die is geknapt, of een gewone bloeding, allemaal nog erg onduidelijk. Nu moet ik rust houden en moet ik vrijdag terugkomen voor een echo, en opnieuw hcg prikken. Ondertussen lig ik met dit hete weer met een kruik op mijn zere buik, en ben ik zo nerveus voor vrijdag. Heeft iemand dit ook meegemaakt? En hoe liep dat af? Of hebben jullie tips deze dagen door te komen?
Ja, hetzelfde meegemaakt. Hier bleek het vocht te zijn van het gele lichaam. Die pijn was echt verschrikkelijk. Met 6/7 weken was de pijn voorbij.
Jeetje wat een schrik! Ik heb er helaas geen ervaring mee maar wil je wel sterkte wensen. Dat wachten is vreselijk en zeker met dit weer en niks mogen. Heb je een ereader?
Oh vreselijk zeg.. weet je nog hoe het vocht eruit zag? Heel veel sterkte met afwachten, wat zullen deze dagen lang duren. Hier helaas slechte ervaringen met vocht in de baarmoeder, dat werd een miskraam Maar bij mij was er geen sprake van hele heftige pijn en is niet eens gesproken over het gele lichaam oid, dus misschien wel een totaal andere situatie. Ik duim voor je!
Dat noemde de gynaecoloog ook als optie. Ik hoop het zo.. De pijn is zo erg. Ging het vanzelf weg? En heeft het geen negatieve invloed gehad op je zwangerschap?
Ai wat naar! Ik heb een bbz op de eierstok gehad. Hoop voor je dat het 'maar' een cyste is. Dat komt vaker voor
Nee heeft geen negatieve invloed gehad. Het ging vanzelf weg. Het duurt even voordat je lichaam het opruimt.