Ervaringen met Weleda?

Discussie in 'Verzorging' gestart door Rainbow88, 18 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Meningen over de producten van Weleda?

Dochtertje heeft sinds kort een erg droge huid.. Op haar gezichtje, benen, armen
    We deden ze eerst om de dag in bad maar we gaan haar nu nog maar 2x/week in bad doen

We gebruiken alles van Mustela, dus ik denk dat het door die parfum daarin komt?
    Gebruik de wasgel, bodylotion, dagcrème en billenbalsem ervan

Nu wil ik omschakelen naar Weleda omdat dat 100% natuurlijk is. Iemand ervaringen hiermee ivm een droge huid? Ik wou graag de dagcrème, bodymilk, body- en haarshampoo en de welterustenbad-olie kopen

2. Shandy

Shandy Fanatiek lid

14 jan 2012
    2.603
    18
    38
    Weleda heeft fijne spullen!
    Heb zelf ook goede ervaringen met dr Leenarts, via internet en sommige apotheken te koop. Fijne badolie en droge huidzalf

3. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.613
    1.155
    113
    ik vind weleda ook erg fijn! heb de billetjes creme gehad en nog een paar producten.... ik ben er erg over te spreken.

4. MamaLe

MamaLe Fanatiek lid

28 mrt 2015
    1.998
    221
    63
    Hier weleda gehad voor mijn dochter die erg droge wangetjes had. Werkte alleen voor geen meter. Meerdere weken dagelijks gesmeerd maar geen verbetering. Heb nu de baby crème van zarqa, voor zowel lichaam als gezicht en werkt super. Verder gebruik ik spulletjes van zwitsal maar het wassen doe ik altijd met water (alleen de billetjes met wasgel). Ze gaat 1-2 x per week in bad of onder de douche.

5. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Mijn zoon kreeg eczeem vanwege o.a. de sesamolie in Weleda.
    Wassen gaat ook prima zonder cosmetica, gewoon met water.

6. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.156
    35.812
    113
    Hier geen goede ervaringen met de Weleda, ook geen slechte, maar het hielp ook niet.

Wat ik zelf een heel fijne lijn vindt voor droge huid/eczeem huid is Avene Xeracalm of Avene Trixere. Bij mijn zoontje waren de droge plekken binnen een paar dagen weg en de eczeem veel minder.

7. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Hm toch het proberen waard precies!

Heb enkele staaltjes v/d vroedvrouw gehad, heb de gezichtscrème al eens geprobeerd en het voelt nu al zachter aan precies :)

8. Miepiemoos

Miepiemoos Bekend lid

13 mei 2013
    973
    160
    43
    Ik ben wel Fan hoor! Met name de gezichtscreme voor de gevoelige huid en de billencreme. Voor het lief zou ik balneum creme gebruiken. Heerlijk spul ook!

Deel Deze Pagina