Meningen over de producten van Weleda? Dochtertje heeft sinds kort een erg droge huid.. Op haar gezichtje, benen, armen We deden ze eerst om de dag in bad maar we gaan haar nu nog maar 2x/week in bad doen We gebruiken alles van Mustela, dus ik denk dat het door die parfum daarin komt? Gebruik de wasgel, bodylotion, dagcrème en billenbalsem ervan Nu wil ik omschakelen naar Weleda omdat dat 100% natuurlijk is. Iemand ervaringen hiermee ivm een droge huid? Ik wou graag de dagcrème, bodymilk, body- en haarshampoo en de welterustenbad-olie kopen
Weleda heeft fijne spullen! Heb zelf ook goede ervaringen met dr Leenarts, via internet en sommige apotheken te koop. Fijne badolie en droge huidzalf
ik vind weleda ook erg fijn! heb de billetjes creme gehad en nog een paar producten.... ik ben er erg over te spreken.
Hier weleda gehad voor mijn dochter die erg droge wangetjes had. Werkte alleen voor geen meter. Meerdere weken dagelijks gesmeerd maar geen verbetering. Heb nu de baby crème van zarqa, voor zowel lichaam als gezicht en werkt super. Verder gebruik ik spulletjes van zwitsal maar het wassen doe ik altijd met water (alleen de billetjes met wasgel). Ze gaat 1-2 x per week in bad of onder de douche.
Mijn zoon kreeg eczeem vanwege o.a. de sesamolie in Weleda. Wassen gaat ook prima zonder cosmetica, gewoon met water.
Hier geen goede ervaringen met de Weleda, ook geen slechte, maar het hielp ook niet. Wat ik zelf een heel fijne lijn vindt voor droge huid/eczeem huid is Avene Xeracalm of Avene Trixere. Bij mijn zoontje waren de droge plekken binnen een paar dagen weg en de eczeem veel minder.
Hm toch het proberen waard precies! Heb enkele staaltjes v/d vroedvrouw gehad, heb de gezichtscrème al eens geprobeerd en het voelt nu al zachter aan precies
Ik ben wel Fan hoor! Met name de gezichtscreme voor de gevoelige huid en de billencreme. Voor het lief zou ik balneum creme gebruiken. Heerlijk spul ook!