Jeetje meid het kippenvel loopt over mijn lijf... Wat is dit heftig en zwaar voor jullie! Ik kan helaas niet meer zeggen of doen dan jullie heel veel sterkte te wensen!!
Ontzettend veel sterkte toegewenst! Het is al erg genoeg wat jullie nu moeten doormaken, vraag tijdens de bevalling om pijnstilling wanneer het te erg wordt! Je moet al genoeg doormaken en verdriet lijden, pijn hebben "hoeft" niet. Dat is de tip die ik mee kreeg van de gyn toen wij te horen kregen dat ons zoontje trisomie18 had.
Dank voor jullie medeleven! Ik ben nu vooral bezig met de bevalling, hoe zal dat gaan? Zal t erg (fysiek) pijnlijk worden? Wat kan ik verwachten? Had er ook al een ander topic over geopend, maar mochten jullie nog goede tips, raad of adviezen hebben...... De dagen verlopen eigenlijk gewoon, ik heb nog kinderen thuis rondlopen, het leven gaat gewoon door.... Vooral de ochtend vind ik heftig. Wordt ik wakker (met nog steeds een dikke zwangere buik...) en dan ineens komt het besef weer.. X
Getver sept2014!!! Wat een akelig nieuws! Ik kan je geen tips of adviezen geven, maar ik wil je heel veel sterkte wensen met alles. Respect voor jullie besluit, er zullen ook mensen zijn die er anders over denken, maar daar moet je maling aan hebben. Wij hadden ook een verhoogde kans ( gelukkig wel goed uitgepakt), maar ons besluit stond ook al vast dat we het dan weg zouden laten halen, hoe moeilijk ook. Heel veel sterkte met alles!!!