Hallo allemaal, Mijn vriend en ik willen binnenkort graag voor een kindje gaan. Ikzelf zit in een rolstoel maar kan me gelukkig prima zelf redden. Omdat ik me goed wil voorbereiden ben ik veel bezig met het internet afstruinen opzoek naar tips, hulpmiddelen en ervaringen.Helaas is het meeste wat ik vind verouderd. Zijn hier meer mama's met een lichamelijke beperking? Groetjes regenboog86
Ik ben 3x in mijn leven in een rolstoel geweest voor 18 mnd per keer. Kon wel kleine stukjes lopen, en voor de grote stukken had ik een scootmobiel. Kan nu weer lopen alleen nooit meer fietsen. Maar als dat alles is? Wil graag wel wat kletsen alleen niet openbaar ivm herkenning. Succes! Groetjes Mitty.
Ik zit ook in rolstoel (kan wel hele kleine stukjes lopen normaal in huis) en ik ben zwanger van mijn tweede kindje. Ik heb speciaal zitje aan mijn rolstoel en nog aangepaste dingen. Je mag me altijd pb sturen.
Ik zit ook in een rolstoel buitenshuis en binnenshuis als ik slecht ben. Alleen niet sinds hun geboorte maar sinds een jaar . Mijn kids zijn nu 6 en 4 jaar . Connect Kid Stichting Intermobiel - Opvoed aanpassingen voor ouders met een lichamelijke handicap
Ben nu pas weerzin de gelegenheid om op het forum te kijken. Zal binnenkort een pb naar jullie sturen.