De kleine van goede vrienden wordt binnenkort gedoopt. Nu wil ik graag een mooi blijvend cadeau geven. ze is bijna 1,5 jaar. Cadeautje mag zo rond de 20-25 kosten. Wie weet er iets leuks??
Een mooie kinderbijbel of een vormenstoof in de vorm van de ark van Noach. Of misschien wat meer bij de tijd van het jaar lassend een kinderkerststal.
je hebt ook spaarpotten van de Ark van Noach. Een bijbels voorleesboek of mooie kinderbijbel, Of 1/2 handen met een baby erin, een ketting met een kruisje, bij een katholiek kindje kun je een medaille geven of een (kinder)rozenkrans.
Bedankt voor de reacties tot nu toe!! Jullie komen met hele andere dingen als waar ik überhaupt aan dacht Welk geloof? Het is in een protestantse kerk... Rammelaar is ze een beetje oud voor met 14 mnd vind ik. kerststal heeft ze al (van Little people).... Iets met een bijbel vind ik persoonlijk niet zo leuk. Daar heeft het kind nu zo weinig aan.... Armbandje houden de ouders niet van dus ook dat valt af. spaarpot of bestek vind ik wel leuk!! Nog meer tips?
Je kunt ook peuterbijbel doen, daar hebben ze al heel snel wat aan! Van Elly en Rikkert zijn er hele leuke cd's met christelijke kinderliedjes, staan er zat op bol.com