onregelmatige cyclus

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door knuffie 23, 16 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knuffie 23

knuffie 23 Bekend lid

17 jun 2008
    731
    0
    0
    hoi allemaal

hier even een vraagje
    ik ben in april gestopt met de pil(na 12 jaar slikken ongeveer)
    eerst was me cyclus netjes 28 dg toen 32 en toen 34 dg

nu weet ik niet wanneer ik moet testen
    ik heb op internet gezocht en daar staat dat je na 2 weken na de gemeenschap kan testen dat zou dus vandaag zijn:p

maar nu weet ik niet zo goed wat ik moet doen
    heb wel wat kleine klachtjes zoals misselijk hoofdpijn heel moe en heel erg huilerig echt niet normaal kan nog huilen om een dode vlieg bij wijze van spreken

ik zou graag jullie mening willen of misschien hebben jullie dit ook wel

hoop op een reactie en voor de gene die nog bezig zijn met zwangerworden succes he

2. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Ik zou voor de zekerheid gewoon die 34 dagen aanhouden

Als je dan nog niet ongi bent, dan zou ik proberen te testen

En wat betreft die 2 weken, daar bedoelden ze vast 2 weken na je ei sprong mee

Mocht je cylcus zo een beetje blijven schommelen, is het misschien handig om te gaan tempen of ovu testen te gaan gebruiken, dan weet je wanneer je je ei hebt en wanneer je dus ook kunt testen!

Succes, nog ff wachten dus!

3. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Je kan best uitgaan van je langste cyclus om je NOD te bepalen. (zoals Sterretje dus al zegt)
    Ik vind eigenlijk dat dat 'schommelen' nogal meevalt hoor... Je wordt tenminste elke maand ongesteld! ;)

Lieve groetjes!

4. Niet meer actief

ik vind dat schommelen ook wel van je mee vallen, en als je 2 weken geleden voor het laatst gemeenschap heb gehad is de kans dat je zwanger bent eerlijk gezegt erg klein.

Gewoon wachten tot je op dag 36 zit dan ben je tenminste één dag overtijd en dan gewoon lekker testen niet eerder, verder gewoon door blijven klussen tussen de lakens ;)

Mijn cyclussen schommeld ook een beetje maar het valt nog mee tussen 29 dagen en 43 dagen, ik heb het geluk dat ik vaak merk wanneer ik mijn eisprong heb ( pijnlijke tepels ), dus misschien kan je daar ook op gaan letten wat je voelt tijdens je eventueele vruchtbare dagen. En anders gewoon tempen of ovu testen gebruiken dan bne je tenminste zeker.

5. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    omdat je cyclus een beetje verschild zou ik voor jezelf zeker de langste cyclus aanhouden
    en ik zou een een maand of 4 a 6 ontpillen

Klussen doe je rond je ei of meer ;)
    en op de dag dat je ongi had moeten worden kun je testen!

suc6 meid!

6. knuffie 23

knuffie 23 Bekend lid

17 jun 2008
    731
    0
    0
    hoi

ja bedankt allemaal

ik heb voor mezelf gezegt dat als ik de 28ste juli nog nie ongesteld ben ik dan test(me man heeft dan ook vakantie)
    das 4 dagen na me nod
    en ga me gedachten op andere dingen zetten want heel de tijd ermee bezig is nie goed he

we gaan 8 augustus trouwen dus daar gaan we eerst van genieten en we zien wel hoe het loopt

klussen blijven gewoon doen (13juli)voor het laatst

maar komt helemaal goed bedankt voor jullie reactie

Deel Deze Pagina